Когато чуете Mercedes 190, си представяте такси „милионер“ с немощен тракащ дизел? Бейби Benz има и друго лице: през 1990 г. Daimler представя прототип на модела като кабриолет. Макар че не влиза в серийно производство, студията е важна, защото помага на мениджмънта да вземе решението за пускането на „124-ка“ със сгъваем покрив.
Германската компания стартира разработката на „топлес“ изпълнението с фейслифта на модела (W201) през 1988-а. Специалната модификация разполага с каросерия нова разработка с малко по-висока и по-ръбеста задна част, където целият гюрук се сгъва и се скрива под ламаринен капак. За задвижването се грижи познатият бензинов 6-цилиндров двигател с обем 2597 куб.см и максимална мощност 166 к.с. при въртящ момент 5800 об/мин. В момента прототипът с каросерия, боядисана в два нюанса на синьото, е един от експонатите в музея на Mercedes-Benz в Щутгарт. Синият цвят е пренесен и в кожения салон с емблематичното радио Becker.