1,3 млн. лева за Juke със 700 конски сили (ВИДЕО)


3
апр.
2020

Каква лудница: този Nissan Juke генерира 700 конски сили и използва техниката на R35 GT-R! Трансмисията и спирачките също идват от топспортиста на Nissan. Компактният SUV вече няма почти нищо общо с това, което е бил при излизането си от завода. А сега тунингованата машина се продава в Германия – на цена, от която ще ви спре дъхът!

ТЪРСИТЕ УПОТРЕБЯВАН NISSAN JUKE? ОТКРИЙТЕ ГО В НАШАТА ОНЛАЙН БОРСА!

Според дилъра въпросният Juke-R е произведен само в пет бройки. Те са разработени под егидата на Nissan от RML Motorsport и са дело на английската тунинг фирма SVM, разкриват от Motortrend. В случая обаче не става дума за официален продукт на Nissan. Това обаче не е недостатък, а напротив – докато „оригиналният“ Juke-R генерира „едва“ 530 к.с., този на снимките е „напомпан“ до 700.

Максимално охлаждане: „нацепената“ предница на Juke R700 изглежда наистина агресивно.

700 конски сили от работен обем 3,8 л

Автомобилът е наречен Juke-R700. Това име не е избрано случайно – защото 700 са конете, извлечени от 3,8-литровия Biturbo V6-двигател. Мощността е постигната преди всичко с по-големи дюзи, нов Downpipe, промени по всмукателния тракт, преработена цилиндрова глава и изцяло нова генерация. Освен двигателя, задвижващата система, усилената скоростна кутия, джантите, спирачните апарати и цялата ходова част идват от GT-R R35. В Juke-a е интегрирана скъсената с 15 см платформа на GT-R R35.

„Раздути“ калници и карбонов капак на двигателя

Модификациите по каросерията също са дело на RML-Motorsport. Тя изглежда значително по-агресивно с раздутите си калници, новите предна и задна броня, карбоновия капак на двигателя и разделеното на две части антикрило. Динамичните показатели на този мега Juke не са познати. „Серийната“ версия обаче трябва да ускорява от 0 до 100 км/ч за 3,8 сек. Това чудовище със 700 „коня“ обаче ще падне и под тази стойност.

Дебелите 285 мм 20-цолови „валяци“ на задната ос едвам се побират в калниците. Отпред гумите са с дебелина 225 мм.

Juke-R700 или 34 базови Juke-a

Интериорът напълно отговаря на стилистиката на GT-R. Централната конзола, воланът и арматурното табло са взети директно от „Годзила“. Седалките тип „леген“, коланите Sabelt, пожарогасителят и ролкейджът почти ще ви накарат да забравите, че това, което виждате на снимките, някога е било Juke. И все пак автомобилът е запазил задните си врати, но задните седалки са демонтирани. Тук напразно ще търсите пригодност за всекидневието – но кросоувърът така и така няма регистрация за движение по обществените пътища и на практика е чист Tracktool. Изглежда обаче никога не е виждал писта – тъй като по данни на дилъра е на пробег само 20 км. Не се знае колко пари е „глътнал“ тунинг проектът. От цената за продажба обаче ще ви се замае главата – Juke-ът е обявен за 649 500 евро!

Като изключим високата позиция на седене, малко неща в кокпита напомнят на базата Juke.

Още по темата