13 МИЛИОНА АВТОМОБИЛА В СЕРВИЗНИ АКЦИИ през първото полугодие

3107
2020

Платформата finbold.com се занимава с изследване на дълготрайното качество на автомобилите. В класацията първият германски производител е на десето място

КАКВО Е КАЧЕСТВОТО НА НАШИТЕ АВТОМОБИЛИ? Информация ни дава докладът от TÜV на AUTO BILD. Но също така и статистиката от сервизните акции са доказателство за това, колко безгрешни са производителите на автомобили по отношение на дългосрочното качество. Платформата finbold. com публикува данните в световен мащаб за първата половина на 2020 г. Според статистиката между януари и юли в света за сервизни акции заради проблеми са извикани 13,3 милиона автомобила. В челото на списъка е Toyota с почти четири милиона автомобила, показващи дефекти, които е трябвало да посетят сервиз за отстраняването им. Голяма част от тези проблеми се дължат на бензиновите помпи, като засегнат са най-вече горещите региони на САЩ. Там проблемите възникват с ниската скорост на движение. Добрите новини за германските производители –  Volkswagen е на десето място с 16 000 засегнати автомобила. Хората от Волфсбург е трябвало да извикат Golf 8 за ъпдейт на софтуера заради проблеми с асистента за аварийно обаждане. Голяма част от производителите са направили серийни акции заради дефектни въздушни възглавници на Takata, използвани от десетилетия. Така например от Suzuki неотдавна направиха сервизна акция за Grand Vitara от години на производство 1998 и 1999 заради неправилно задействане на въздушните възглавници. В Германия през миналата за сервизни акции са извикани 3 198 331 автомобила – с пет процента повече от рекордната 2018 година. На първо място е Daimler с 52 сервизни акции пред BMW (22) и Volkswagen с 20.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин