1200 к.с. в Porsche с ръчни скорости


3
дек.
2019

Отровно зелено, раздуто и с наистина много мощност! Американски тунинг-специалисти са поставили V8-мотор в Porsche Cayman – резултатът е повече от впечатляващ!

Cayman определено не е сред най-любимите модели на Porsche за всички времена. Това от една страна се дължи на липсата на традиция за разлика от 911 – все пак Cayman се предлага едва от 2005 г.  От друга е сравнително малката мощност. Заради тази комбинация и изгодната цена се наложиха епитети като „бейби-Porsche“ или „женско-Porsche“. При това Cayman е един доста добър автомобил. Задължителният 6-цилиндров ускорява тежащото 1,4 тона Porsche доста добре, а благодарение на конструкцията със средно разположен двигател Cayman заема стабилна позиция на пътя. Много добро Porsche за сравнително малко пари и не случайно е определяно за „базово Porsche“. Сега американска тунинг-фирма се е заела с Cayman S от първото поколение, тунинговала е външния вид и е заменила 3,3-литровия боксерен агрегат с 6,2-литров V8. Сега Porsche е това, което е трябвало да бъде от самото начало – мощен звяр!

Механичната трансмисия е от Lamborghini

1200 к.с. е мощността на тунингования Cayman – три пъти повече от оригиналната, която през 2005 г. е 295 к.с. За допълнителната мощност се грижат две турбини. за да се побере мощният двигател, тунинг-специалистите са изрязали някои метални части зад пътническата клетка – единствено така се е побрал 6,2-литровият  мотор на Chevrolet в Porsche. Трансмисията е 6-степенна от Lamborghini Gallardo.

Внушително задно крило и муцуна на GT3

Лакът на автомобила е отровно зелен, калниците – по-широки, а джантите – огромни, черни на LM. Освен това има нова задница с LED-задни светлини и огромно крило. Предната част е като на GT3 991 заедно с бронята – мнозина ще разпознаят базата на Cayman едва при втори поглед. Интериорът е изцяло променен. Между седалките има огромен високоговорител.

Още по темата

Card image cap
RaceChip Mercedes-AMG C 43 T-модел: мощен като мечка

4
авг.
2017

Чиптунингът посредством допълнителен модул в моторния отсек се прави много бързо. Но дали е добро решение? За да отговорим на този въпрос, изпробвахме AMG C 43 T с RaceChip Ultimate

Card image cap

В последния брой:

Архив >