2023
Dacia Duster TCe 125 се продава в eBay. Ако изберете този модел, получавате много автомобил за сравнително малко пари. Техниката идва от Renault – и е доказала качествата си в широк набор от модели някъде между Twingo и Mégane.
Употребяваните представители на румънската марка обаче не са чак толкова евтини. Злите езици твърдят, че нещо толкова евтино като Dacia просто не можело да поевтинее. Но феновете на марката не мислят така. Според тях моделите от северната ни съседка „държали стойност“ благодарание на солидната си техника.
Какво се казва в обявата за продажба на тази Dacia Duster?
Обявата за белия Duster е максимално оскъдна откъм информация. Просто липсва описание на конкретния автомобил, упоменати са единствено основните технически показатели и са качени снимките.
Според данните Dacia-та е с бензинов двигател с мощност 125 „коня“ и е на пробег 50 914 километра, а техническият преглед пред TÜV ще бъде валиден още около година (до февруари 2024 г.).
На кадрите се вижда добре поддържан автомобил без грозни следи от употреба и щети. Duster-ът изглежда отлично както отвътре, така и отвън. Разбира се, това не отменя необходимостта от проверка на място.
Оборудването на „румънеца“ е сравнително богато за модела. В допълнение към навигационна система и CD радио, списъкът с екстри включва още електрически стъкла, регулируем по височина волан, климатик, кожени седалки с отопление и сензори за паркиране.
Продавачът иска 14 000 евро (ок. 28 000 лв.) за автомобила си, който се намира в германския град Майсенхайм.
Какво трябва да знаем за Dacia Duster?
Румънският SUV бързо намери почитатели заради честния си характер, приятния дизайн и практичните си таланти. Дори във версия 4×2, Duster може да се справя с кални горски пътища, а със задвижване на четирите колела няма проблеми с офроуд предизвикателства, които биха затруднили повечето съвременни представители на SUV-категорията.
ОЩЕ ОБЯВИ ЗА ПРОДАЖБА НА DACIA DUSTER
Но от TÜV имат немалко забележки към първото поколение на модела: разбити шарнири, проблеми в светлините, износени дискове, проблеми по изпускателната система, течове на масло от двигателя и трансмисията, както и лека ръжда – това са зоните на модела, които най-често стават обект на критика.
Втората генерация Duster се справя много по-добре. При нея Dacia подобри и безопасността, и надеждността. Но най-новият Duster е на пазара от сравнително кратко време. А опитът показва, че проблемите на първото поколение започват чак след петата година.