1,2-литровата рали „бегачка“ на Peugeot – произведена в 100 бройки до момента


22
мар.
2021

Почти година след продажбата на първия автомобил, 100-ният PEUGEOT 208 Rally4 ще бъде
доставен на своя нов собственик тази седмица в Перу. PEUGEOT Sport отбелязва блестящия
успех на своя най-нов „бестселър“, с който завоюва както Френския рали шампионат на макадам ,
така и италианския в клас за автомобили с две задвижващи колела през 2020 г. Синът на Ясен Попов Дани, една от младите надежди в българския автомобилизъм, също ще кара 208 Rally4 – като доставеният в България автомобил е с купе номер 1019.

Тази година изгряващите звезди и пилотите ще имат възможността да се борят за 2WD слава в минимум седем състезания за купи из цяла Европа и Латинска Америка – преодолявайки голямо
разнообразие от специални настилки.

Разработен в хода на кампанията през 2019 г., PEUGEOT 208 Rally4 се възползва от богатия
опит на инженерите на PEUGEOT Sport, което го прави безспорен еталон в ралитата със
задвижване на две колела. Независимо от последвалата глобална пандемия, която засегна
значително света на моторните спортове през 2020 г., PEUGEOT 208 Rally4 направи повече от
250 рали старта в 18 различни държави от Европа до Латинска Америка.

Въпреки че кампанията за 2020 г. беше отложена с почти шест месеца, PEUGEOT Sport все пак
успя да задоволи очакванията на своите клиенти, като достави нови автомобили с бързи темпове
като достигна 100 броя PEUGEOT 208 Rally4, готови да преминат етапите. Най-новият автомобил
е на път да бъде доставен на отбора Castro Yangali Team в Перу тази седмица и ще демонстрира
възможностите си в наскоро създаденото рали PEUGEOT 208 Rally Cup Перу.

Автомобилът на Дани Попов в България

Вече широко признат за еталон в класа със задвижване на две колела, PEUGEOT 208
Rally4 е идеалният избор за пилоти, които се стремят да изкачат върховете на спорта. Водещият
френски шампион на макадам в категория 2WD Матийо Франчески несъмнено ще бъде
човекът, който ще се бори в 208 Rally Cup 208 Франция през 2021 г. Провеждано в комбинация
от събития върху макадам и асфалт, френският шампионат вече се очертава да бъде яростно
оспорвано, с редица големи френски отбори, записани за участие в 208 Rally Cup – което
означава, че части от секундата ще определят победителя.

208 RALLY 4 е оборудван с нов 1,2-литров 3-цилиндров двигател с турбокомпресор и генерира 208 к.с. и секвенциална скоростна кутия Sadev. Eлектрониката за управление на двигателя е Magneti Marelli.

Още по темата

Card image cap

В нашия годишник:

Архив >

Бюлетин