Леле, тези цифри са направо зашеметяващи! В Youtube беше публикуван видеоклип, който разкрива колко пари струва оперативен лизинг (наемане) на месец за употребяван Bugatti Chiron. В най-добрия случай ще дължите над 112 000 лева на месец, ако сте направили солидна първоначална вноска.
В AUTO BILD обикновено пишем за много изгодни и атрактивни лизингови сделки. Но тази оферта е наистина откачена. Брукс от американския Youtube-канал „Dragtimes“ представя Bugatti Chiron Pur Sport в местния дилър Bugatti Broward в един от новите си клипове. В клипа продавачът му предлага употребяван Chiron Sport. Youtuber-ът печели парите си, наред с други неща, и с видеоклипове, в които „пуска“ различни спортни автомобили на драг. За тази цел Chiron Sport с мощност 1500 к.с., ускоряващ от 0 до 100 км/ч за 2,4 секунди, би бил идеалната машина. Но цената спира дъха!
По-конкретно: става въпрос за Bugatti Chiron от 2019 г. със стъклен покрив Sky View (екстра, струваща повече от 100 000 лева) на под 2000 километра, което в момента се продава за еквивалента на около 5,5 милиона лева (3,3 милиона щатски долара). След няколко факса в началото на видеото, цифрите се появяват и ни зашеметяват. Продавачът предлага две различни възможности за лизинг: 24 или 36 месеца. Изчислено за две години, Chiron Sport струва умопомрачителните 117 391 лева на месец (65 950 щатски долара), за три години месечната вноска е 92 909 лева (52 196 американски долара). Така разходите за лизинг за 24 месеца възлизат на 2 398 340 лева (1 582 800 щатски долара) или, в случай на тригодишен лизинг, 2 847 243 лева (1 879 056 щатски долара).

Ferrari F8 Tributo като първоначална вноска
Но това не е всичко, тъй като тази сделка включва като първоначална вноска ново Ferrari F8 Tributo. Дилърът ще плати солидните около 623 000 лева (350 000 щатски долара) за спортния автомобил с централно разположен двигател със 720 к.с. В резултат на това общите разходи за лизинг възлизат на повече от 3 милиона лева за две години. А най-забавното е, че при среден годишен пробег само 4000 километра (2500 мили) всяка измината миля с хиперавтомобила излиза около 500 лева. Малка утеха е, че въпросният Chiron Sport все още има двугодишна фабрична гаранция и разходите за обслужване се покриват за две години. Изводът обаче е, че в този лизингът не си струва, тъй като Chiron няма да има загуба в стойност 3,5 млн. лева в рамките на следващите две години. Ето защо Брукс решава да не взима на лизинг това Bugatti и да запази своето Ferrari F8 Tributo.