2022
Oкачването DRC (Dynamic Ride Control) дебютира в първото поколение на RS 6 (C5) и все още се използва и в настоящото поколение (C81) на модела, следвайки същия принцип на работа.
Поради „раздутата“ каросерия на RS 6 на инженерите се е наложило да модифицират резервоарите и да поставят по-дълги тръбопроводи. По време на първите тестове на прототипи във фазата на разработка, хората от Audi са се усмихвали всеки път, когато зареждали – защото се чувал звук, подобен на мучене! Естествено, чрез допълнително оптимизиране на тръбопроводите на резервоарите в серийния вариант на модела това е избегнато.
RS 6 в актуалното си поколение C8 взима само покрива, двете предни врати и задния капак от базовия си събрат – всичко останало е специално за топмодификацията.
Двигателят на поколението C6 на RS 6 е имал нужда от толкова много място в предната част, че се е наложило разширителният съд за охладителната течност да бъде преместен в необичайна позиция. Така че за да провери нивото на антифриза, водачът трябва да отвори вратата на пътника отпред и да погледне на височината на долната част на А-колонката.
Екстериорният цвят Sebring Black Crystal Pearl, предлаган ексклузивно за първи път в поколението C8, е кръстен така заради състезателната премиера на RS 6 (C5) „Competition“ (SCCA = Sportscar Club of America) на 14 март 2003 г. в Себринг (Флорида). До ден-днешен всички цветове за RS в името си носят препратка към световноизвестни писти.
Всички поколения на RS 6 са задвижвани от битурбо агрегат.
RS 6 е първият и единствен RS модел, който от първото до последното си поколение винаги е имал генерация, завършваща с две кръгли ауспухови тръби.
Всички поколения на RS 6 разчитат на quattro задвижване.
Плоските LED фарове на поколението C8 са същите като при Audi A7 от настоящата генерация. Това прави RS 6 значително по-различен визуално от другите версии на A6, а и е единственият вариант в семейството на A6, който може да бъде поръчан с лазерни светлини.
Заради големите двигатели и техниката към тях, например за допълнително охлаждане, в поколенията C6 и C7 клиентите нямат възможност да поръчат една от много желаните екстри – печка (стационарен отоплител). Тази толкова любима опция, подчертаваща всекидневната пригодност на модела, е налична едва от С8.
Поколението C8 е първият модел на Audi с алуминиеви джанти за зимния комплект колела, боядисани стандартно изцяло в черно.