2018
Как Ford Focus RS може да стане още по-потентен? Според тунинг специалистите от Full-Race Motorsports за тази цел машината трябва да бъде преработена основно – както отвън, така и под ламарините. Всичко започва от двигателя – на който е поставена Twin-Scroll турбосистема BorgWarner, модифициран всмукателен тракт с нов интеркулер и нова изпускателна система. Благодарение на всичко това мощността е вдигната до 456 к.с. – със 106 повече в сравнение със стандартната заводска модификация. Всичките тези „коне” биват предавани към колелата чрез карбонови полуоски.
От Full-Race Motorsports явно не си падат по скромността – и сякаш правят всичко възможно, за да подчертаят силовия тунинг на колата с подобрения във външния вид. Това, което прави най-силно впечатление, е контрастът между „BASF Fire Orange“ и „Stealth Gray“ – т.е. оранжевите акценти и сивата каросерия, по която откриваме карбонови елементи. Сред тях са спойлерът под предната броня, както и дифузьорът отзад – на Velox Motorsports. За да става колата за пистови надпревари, отвътре е монтиран ролкейдж на Watson Racing, както и седалки тип „корито” с рали колани.