100 000 км с Toyota Prius III: просто не се поврежда!

Отзивите за Prius-а от продължителния тест са противоречиви: някои са въодушевени от икономичните технологии, други - не толкова. Но надеждността е несъмнена


17
авг.
2017

Респект за може би най-сложната техника, която се продава в момента: хибридното задвижване, за което това е втори продължителен тест от АUТО BILD. Първият тест на Prius, през 2006 година, завърши с перфектен резултат от нула повреди – като изключим една изгоряла лампа.

Стегнато окачване не подхожда на Prius – но това се промени при фейслифта

При този тестов автомобил броят на повредите се увеличи – но съвсем незначително. Най-важният резултат след 100 000 километра: голямото вълнение около хибридите премина, повечето въпроси вече са изяснени. Акумулаторите? Издържат. Функциите? Два двигателя, сложна технология, но напълно безпроблемна. Усещане при шофиране? Все така леко „гумено “ при подаване на газ, макар и много по-добро в сравнение с предишния Prius. При смяната на модела през 2009 година работният обем на бензиновия двигател бе увеличен до 1,8 литра, електромоторът също е по-мощен. Тестовият разход на гориво обаче се понижи с о,6 литра до 6,3 литра. Дизайнът е по модерен – въпреки това автомобилът поляризира както никога досега.

Късият селектор на трансмисията има и пета позиция „В“: при нея се регенерира повече спирачна енергия. Нивото на оборудване Life включва темпомат (отдясно на волана) и Head-up дисплей

Един от най-радикалните противници е Беренд Зандере, който написа в бордния дневник: „Този автомобил не ме въодушевява!“, но има и много впечатлени колеги : „Превръща ме в по-добър човек!“, отбелязва Алекс Коре. Като броят на почитателите на Prius постоянно се увеличава… Всички без изключение бяха впечатлени от практичните таланти на Prius: велурените седалки са по-големи и по-комфортни, необичайният селектор на трансмисията се управлява безпроблемно, колата предлага много място, багажникът с двойно дъно има вместимост 445 литра. „Всички поставки и двойната жабка са обмислени изключително добре и са много практични“, е мнението на Щефан Пулс, който отговаря за писмата на читателите. Безстепенното ускорение без тласъци при движение в градски условия е толкова комфортно и успокоително.

Клиновидният дизайн е запазена марка на Prius. Затова и не се нуждае от надписи Hybrid – всеки го разпознава и без тях

Още по темата

Card image cap
Toyota Hilux: интелигентното работно момче

12
февр.
2017

В последното си поколение японският пикап със славата на неразрушим залага на модерна техника – и може да товари до 1235 кг

Card image cap
Лайфстайл авантюра

4
апр.
2018

Практичното комби на Dacia винаги се е отличавало с много място. Сега Logan MCV Stepway е "натоварен" и с малко лайфстайл, както и с по-богато оборудване

Card image cap
Цялата информация за новото Volvo XC60

13
юли
2017

Volvo вече предлага ново XC60. При старта на продажбите на 15 юли 2017 година на разположение са 4 двигателя, а в края на лятото и вариант Polestar. Цялата информация!

Card image cap
Първият електромобил на Jaguar: Бушонът на Tesla направо ще гръмне

13
апр.
2017

От автосалона в Женева директно по улиците на Лондон – AUTO BILD тества ексклузивно I-Pace

Card image cap

В последния брой:

Архив >