АКО МОЖЕШЕ ВИНАГИ ДА Е ТОЛКОВА ЛЕСНО. Пътуването ни достави удоволствие и не ни създаде никакви ядове – затова решихме да го удължим. В случай на круиз или други пътувания по време на отпуската шефът сигурно няма е доволен.
ВИЖТЕ ОБЯВИ ЗА VW TIGUAN НА СТАРО
За VW Tiguan обаче нямаше никакви възражения. Така хората от VW просто се усмихнаха и се съгласиха на още 50 000 километра, след като първите 100 000 километра от продължителния тест на най-любимия SUV на германците минаха безпроблемно. Разбира се, няма да крием какво се случи през тези 27 месеца. На 17.11.2017 г. автомобилът с регистрационен номер WOB-DH 786 пристигна в редакцията. Естествено доста добре нагласен – с щедрото ниво на оборудване Highline, цвят Caribbean Blue Metallic (доплащащ се) и затъмнени задни стъкла (доплащане). Тъй като с това списъкът на доплащащите се екстри не приключва, а продължава с теглич и навигация, цената се увеличава от 76 900 на 101 200 лв. (изчислено по данни за Германия, у нас аналогичен автомобил би бил по-евтин).

Всъщност доста пари за SUV с дължина 4,49 метра на техническата база на Golf & Co. Така че очакванията са високи и се оправдават. Tiguan върви ли, върви и не спира… И безпроблемно навърта километри. През април 2018 г. сменяме зимните гуми с летни, а през юни следва и първата сервизна инспекция при пробег 26 401 километра. Иначе не се случва нищо. Единствено междувременно една белка прегриза маркуча за турбото – иначе няма какво да споменем.

Единствените отметки в дневника на автомобила бяха: балансиран и комфортен модел за пътуване на дълги разстояния със спокоен и мощен бензинов агрегат със 180 к.с. и добра концепция за пространството. Благодарение на DSG трансмисията и двойното задвижване имаше хвалби за таланта на автомобила да тегли, както и за страхотната автоматична система за дългите светлини, също и за притежаващото широк диапазон настройки адаптивно окачване DDC и стегнатите седалки. Критика? Има и такава. За бързо зацапващия се тъчскрийн, мокета в багажника и големия разход на гориво от 130 км/ч. Разбира се, и за придърпващата DSG трансмисия.
Накрая на пътешествието като че ли предавателната кутия загуби добрите си маниери. При финалната проверка, която заради продължаването на продължителния тест не приключи с разглобяване, нямаше нищо за оплакване освен лек теч между DSG трансмисията и раздатъчната кутия. Специалистът от DEKRA също бе доволен от всичко. Така че единствените нередности бяха свързани с работата на автоматичната трансмисия с два съединителя. С обикновена предавателна кутия с хидротрансформатор това определено не би се случило. И вероятно моделът от Волфсбург щеше да получи оценка 6+. Накрая оценката все пак беше 6. Браво! Да видим как ще продължи пътешествието.
Продължете на следващата страница