100 000 км с Prius: здрав като стомана, продължава смело напред


5
ное.
2019

През 2017 четвъртото поколение на Toyota Prius дебютира, осланяйки се на големия успех на предшествениците си. След 100 000 км установихме: автомобилът е толкова добър, че продължаваме големия тест

Живеем в несигурни времена. Всичко се променя. Някога Доналд квакаше и беше символ на Disney. Днес Доналд пуска туитове и с тях спира дъха на целия свят. Някога Англия беше световна сила, а днес е просто отцепник. Как да вярваш на нещо в наши дни… Като например на Toyota Prius. Четвъртата генерация на модела започна продължителния си тест при нас с една ясна цел – да отговори на високото ниво, което предшествениците й поставиха. Те винаги завършваха продължителните си тестове с „отличен“. И за да не ви караме да чакате, ще го кажем направо – и четвъртият Prius получи оценка 6. 100 000 км без никакви проблеми – на тази Toyota можете да се доверите!

Заради характерната странична линия Prius не може да бъде сбъркан

100 000 км без никакви проблеми – на тази Toyota можете да се доверите!

При това последното поколение на пионера сред хибридите следва предшествениците си не само по отношение на надеждната техника – той отново се откроява от тълпата, при това още повече от тях. И това продължава над 20 години. Междувременно „японецът“ порасна до размерите на порядъчна лимузина (4,54 м). Отвътре Prius също върви по собствени пътища – които е трудно да бъдат разгадани. Разпределението на превключвателите сякаш е правено на случаен принцип, а централният дисплей е като реминисценция от 80-те години. Поставянето на панела за управление на климатика „един етаж по-надолу“ също е нетрадиционна идея, но поне на пръв поглед разумна. Казано накратко, човек се нужда от малко търпение, докато се запознае с повечето функции.

Captain Future: първо се запознайте внимателно с всичко – и след това ще се оправяте лесно
Рибарските лодки в Гросенброде до Феемарн изглеждат като екологични катастрофи зад този хибрид

И въпреки че комбинацията от материали, използвана в кокпита, не се характеризира с топниво, нямаме основания да мрънкаме по отношение на качеството. То просто е добро. Който никога досега не е карал Prius, ще остане учуден от виенето на задвижването при здраво натискане на „газта“. Четвъртото поколение реагира по същия начин. Само свикналите да „галят“ десния педал ще се придвижват тихо. Респект за хората от Toyota, че продължава да залага на малкото лостче за управление на трансмисията в централната конзола. Толкова характерно, толкова просто.

Дори и след ледените нощи в Швеция тестващите нямаха проблеми със стартирането на автомобила

Продължете на следващата страница

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >