100 000 км с Mercedes V 220d: размерът има значение

Дълъг колкото S-клас, висок колкото гараж: луксозният гигант може да натовари почти всичко, но как ще се справи с тежкото всекидневие? При подобна цена трябва да може наистина много


18
юли
2017

КОЙТО КАЖЕ V-КЛАС, се сеща за Bulli. И си мисли за VW T6, който за пръв път бе изпреварен от Mercedes преди 2 години. „Звездата“ е по-добрият Bulli“ – бе оценката от нашия тест през 2015 година. И тя разтърси представите на семействата и хората със свободни професии – класическата клиентела на бусовете. А това повиши очакванията към нашия автомобил от продължителния тест. Как сребристосивият V 220 d ще се справи с безмилостното всекидневие в редакцията на AUTO BILD – 100 000 километра офис на колела, шатъл на екипите ни или превозвач на фотографското оборудване? Така е, големите автомобили са подложени на огромно натоварване от екипа на AUTO BILD.

V-клас тегли ремарке с 206 D от 1974 година. Никакъв проблем при полезен товар от 2,5 тона

Дори и средният V-клас е много голям. А този автомобил със звезда е наистина много голям: дълъг е колкото S-клас, висок колкото гараж – въпреки внушителните си размери Edition lang е по-скоро любимата среда в широката гама на V-клас: средната от трите дължини на каросерията, средният от трите дизелови двигателя (136 до 190 к.с.), както и 6 отделни седалки и серийно оборудване, което включва от автоматична трансмисия до климатична инсталация за задната част. С няколко екстри като превъзходните LED фарове, плъзгащата се врата отляво или задния капак с електрическо задвижване цената се повиши до внушителните 112 700 лева. И това е все още скромно, както е известно на главите на семействата, проучвали проспектите.

Mercedes преминава датското рибарско градче Скаген

Все пак това си е истински Mercedes, което личи и от непреходния дизайн. „Функция вместо ефект, комфорт вместо бунт. V може да се превърне в любимия Benz на традиционалистите“, каза колегата Кристиан Щайгер. Редакторът седеше високо като в SUV, наслаждаваше се на комфорта на возене и на особеното усещане, което е много по-близо до това на лек автомобил, отколкото при VW Bulli, да не говорим за Transporter. „S-класата сред вановете с фини стелки и по-скоро VIP Shuttle, отколкото семеен автомобил“, бе неговият извод.

Разделителят на багажника възбуди дебати: практичен или просто пречка

Още по темата

Card image cap
Чудовищните руски всъдеходи

31
май
2016

В руската тайга често закъсват дори и класически всъдеходи. Тогава се налага да дойдат чудовищните машини на Trekol!

Card image cap
Няма да е безплатно

3
юни
2016

Tesla Model 3 ще се продава на цена под 35 000 долара – според Елън Мъск обаче зареждането от станции за бързо зареждане не включено в цената

Card image cap

В последния брой:

Архив >