ТРЯБВАШЕ ДА МИНЕ ВРЕМЕ. Дори много време. Първият коментар в бордовия дневник на Audi A4 Avant се появи едва след 12 446 километра и след 14 различни водачи. Нима синьото комби така ни е шокирало, че 14 редактори на AUTO BILD са останали без думи? Не, точно обратното. Това бе една тиха форма на аплодисменти, на безмълвно възхищение. И когато на 29 май 2017 година Андреас Борхман разчупи „мълчанието“, той бе доста лаконичен: „Великолепно, това А4 прави А6 почти излишно.“
Е да, но трябва да добавим нещо. Като пропорции и техника A4 Avant 2.0 TFSI ultra напомня на големия си брат, но ако се вгледате по-внимателно, ще усетите, че предлагането на място не е като при високия клас. Отпред широката средна колона притиска коляното на водача, отзад възрастните пътници трудно се промъкват през тесния отвор на вратата. А в режим „отпуска“ комбито с вместимост на багажника само 491 до 1510 литра бързо достига до границите на възможностите си. Да разгледаме за сравнение багажника на A6 Avant: няма спор, неговите 565 до 1680 литра са по-подходящи за семейството. От друга страна, А4 в почти всички отношения се представя така, че да забравим неговия произход от средния клас.

Още базовата цена от 83 000 лева показва, че това солидно, висококачествено оборудвано Audi иска да е по-скоро премиум автомобил, отколкото товарно комби. Всичко това е комбинирано с примамливи екстри като Head-up дисплей, акустично остъкляване на предните врати, тапицерия от кожа/Alcantara на седалките, тризонова автоматична климатична инсталация, комфортно окачване с регулируеми амортисьори, озвучителна система Bang & Olufsen и още много. Но заедно с уюта на борда се повишава и цената. И то до внушителните 121 000 лева – за тази сума можехме да си купим и А6.

Продължете на следващата страница