100 000 км с Audi A4 Avant 2.0 TFSI: наистина надеждно


3
авг.
2019

ТРЯБВАШЕ ДА МИНЕ ВРЕМЕ. Дори много време. Първият коментар в бордовия дневник на Audi A4 Avant се появи едва след 12 446 километра и след 14 различни водачи. Нима синьото комби така ни е шокирало, че 14 редактори на AUTO BILD са останали без думи? Не, точно обратното. Това бе една тиха форма на аплодисменти, на безмълвно възхищение. И когато на 29 май 2017 година Андреас Борхман разчупи „мълчанието“, той бе доста лаконичен: „Великолепно, това А4 прави А6 почти излишно.“

Е да, но трябва да добавим нещо. Като пропорции и техника A4 Avant 2.0 TFSI ultra напомня на големия си брат, но ако се вгледате по-внимателно, ще усетите, че предлагането на място не е като при високия клас. Отпред широката средна колона притиска коляното на водача, отзад възрастните пътници трудно се промъкват през тесния отвор на вратата. А в режим „отпуска“ комбито с вместимост на багажника само 491 до 1510 литра бързо достига до границите на възможностите си. Да разгледаме за сравнение багажника на A6 Avant: няма спор, неговите 565 до 1680 литра са по-подходящи за семейството. От друга страна, А4 в почти всички отношения се представя така, че да забравим неговия произход от средния клас.

Внимателен оглед: след разглобяването нашият критичен екип потвърди високото качество на това А4 във всеки детайл

Още базовата цена от 83 000 лева показва, че това солидно, висококачествено оборудвано Audi иска да е по-скоро премиум автомобил, отколкото товарно комби. Всичко това е комбинирано с примамливи екстри като Head-up дисплей, акустично остъкляване на предните врати, тапицерия от кожа/Alcantara на седалките, тризонова автоматична климатична инсталация, комфортно окачване с регулируеми амортисьори, озвучителна система Bang & Olufsen и още много. Но заедно с уюта на борда се повишава и цената. И то до внушителните 121 000 лева – за тази сума можехме да си купим и А6.

Изглежда добре, нали? Тежките изпитания при продължителния тест почти не са се отразили на това Audi

Продължете на следващата страница

Още по темата

Card image cap
Bentley Continental Supersports: последният от династията GT

25
окт.
2017

Трудно е за вярване, но Bentley Continental Supersports e последният представител на династията “GT”. Абдикацията му обаче е впечатляваща.

Card image cap
Директно от ада: Aston Martin DB11 срещу AMG GT R и Bentley Continental

11
юли
2017

Страхотно бързи, много скъпи и благородни: чисто новият Aston Martin DB11 среща AMG GT R и Bentley Continental. Братя по дух, но все пак съвсем различни

Card image cap
Fiesta атакува i20, Corsa и C3

6
дек.
2017

Най-продаваният автомобил в Европа се изправя срещу най-добрите в своя клас. Малко е само името му

Card image cap
Първи тест на новия Ignis: Suzuki отново пусна готина кола

1
февр.
2017

След пауза от осем години Ignis се завръща – тествахме симпатичния микро-SUV

Card image cap

В последния брой:

Архив >

usedTag: