100 000 км с 500Х: с този FIAT няма да ви е яд


13
май
2019

КОЛКО ЖАЛКО ЗА ХУБАВИЯ АВТОМОБИЛ. Точно това си мислим всеки път, когато на финала на теста гледаме разглобения на съставните си части автомобил. Един винаги тъжен момент, който при Fiat 500X ни причини дори по-голяма болка. Разглобеният малък SUV не само не загуби очарованието си, спечелено при шофиране. Той се пребори и с дълбоко вкоренените ни съмнения: какво ще открием при финалното разглобяване, ще се потвърди ли често цитираното „Купи си Fiat, за да те е яд“?

Ламарини без никаква ръжда накъдето и да погледнете. Вещото лице на Dekra Маркус Константин не откри корозия и в кухините на каросерията

Този предразсъдък е „залепнал“ за Fiat като дъвка в косата. „Глупости – контрира Герит Нибур. – Това изобщо не е вярно и съвсем не е актуално.“ И на финала шефът на продажбите на Fiat в Хамбург се оказа прав, тъй като за 100 000 километра нашият Fiat 500X успя да отхвърли всички предразсъдъци. С малки изключения.
Но нека първо ви го представим. 500X е стилният италианец сред компактните SUV-ове, със същата закачлива усмивка като малкия 500, с подобна на купе задна част и с 1,6-литров MultiJet дизелов двигател с мощност 120 к.с. С него той се движи достатъчно пъргаво през живота. Позицията на седене е доста по-висока в сравнение с компактен модел и водачът остава с впечатление, че шофира значително по-голям автомобил. Това ще допадне на почитателите на SUV-ове – с уговорката, че непрегледният и неособено маневрен Fiat (диаметър на завой 11,6 метра) се паркира трудно. Нормално, закръглените форми са за сметка на предлагането на място.

Един Fiat за семейния албум: двигател и трансмисия в перфектно състояние, без никакви шумове в интериора

Продължете на следващата страница

Още по темата

Card image cap
Докоснахме се до новoто Porsche Cayenne

4
авг.
2017

Третата генерация на SUV-a от Цуфехнаузен използва изцяло нова платформа. AUTO BILD успя да се докопа до новия модел

Card image cap
Opel Insignia 2.0 CDTI: да остаряваш достойно

12
май
2016

Следващото поколение на Insignia ще дебютира през 2017-а – но и актуалното има с какво да се похвали, особено с новия 2.0 CDTI

Card image cap
Кои фарове са най-добри?

23
юни
2017

През зимата светлините са особено важни. Но коя система превръща нощта в ден, и то най-добре? Този тест ще освети въпроса

Card image cap
i30 срещу Focus и Megane: битката на комбитата

18
окт.
2017

Hyundai все повече набира скорост. След старта на компактния автомобил i30 сега гамата на модела се разширява и на пазара се появява чисто новото комби

Card image cap

В последния брой:

Архив >