100 000 км с 500Х: с този FIAT няма да ви е яд


13
май
2019

КОЛКО ЖАЛКО ЗА ХУБАВИЯ АВТОМОБИЛ. Точно това си мислим всеки път, когато на финала на теста гледаме разглобения на съставните си части автомобил. Един винаги тъжен момент, който при Fiat 500X ни причини дори по-голяма болка. Разглобеният малък SUV не само не загуби очарованието си, спечелено при шофиране. Той се пребори и с дълбоко вкоренените ни съмнения: какво ще открием при финалното разглобяване, ще се потвърди ли често цитираното „Купи си Fiat, за да те е яд“?

Ламарини без никаква ръжда накъдето и да погледнете. Вещото лице на Dekra Маркус Константин не откри корозия и в кухините на каросерията

Този предразсъдък е „залепнал“ за Fiat като дъвка в косата. „Глупости – контрира Герит Нибур. – Това изобщо не е вярно и съвсем не е актуално.“ И на финала шефът на продажбите на Fiat в Хамбург се оказа прав, тъй като за 100 000 километра нашият Fiat 500X успя да отхвърли всички предразсъдъци. С малки изключения.
Но нека първо ви го представим. 500X е стилният италианец сред компактните SUV-ове, със същата закачлива усмивка като малкия 500, с подобна на купе задна част и с 1,6-литров MultiJet дизелов двигател с мощност 120 к.с. С него той се движи достатъчно пъргаво през живота. Позицията на седене е доста по-висока в сравнение с компактен модел и водачът остава с впечатление, че шофира значително по-голям автомобил. Това ще допадне на почитателите на SUV-ове – с уговорката, че непрегледният и неособено маневрен Fiat (диаметър на завой 11,6 метра) се паркира трудно. Нормално, закръглените форми са за сметка на предлагането на място.

Един Fiat за семейния албум: двигател и трансмисия в перфектно състояние, без никакви шумове в интериора

Продължете на следващата страница

Още по темата

Card image cap
Hyundai Ioniq срещу Toyota Prius: тези червените са съвсем зелени!

2
ян.
2017

Червена боя, зелена душа: тези два хибрида са икономични – и освен това доставят удоволствие

Card image cap
BMW 330e: „тройката” с две сърца

24
окт.
2016

Plug-in хибридът от Мюнхен комбинира характерния за марката спортен характер с възможност за придвижване без отделяне на вредни емисии

Card image cap
Продължителен тест: Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Ambition

31
авг.
2016

Моля, без стрес през отпуската: пътуванията трябва да са приятни. И затова прощаваме дребните слабости

Card image cap
Новото Polo GTI срещу Golf II GTI 16V: ще се превърне ли в култов модел?

17
мар.
2018

Polo? Та това винаги е бил малкият автомобил на сестра ти! Но сега разполага с бруталните 200 к.с. и се подиграва с Golf II GTI 16V

Card image cap
Новият McLaren 570S Spider

18
сеп.
2017

Само 15 секунди са необходими на 570S, за да се отвори към света - както и по-малко от десет, за да достигне 200 км/ч

Card image cap

В последния брой:

Архив >