100 000 км със Citroen C4 Cactus: надежден ли е странникът?

Този „французин“ иска да е различен. Прост, редуциран и изгоден – но как ще се представи във всекидневието? Дали и качеството няма да е по-различно?


14
мар.
2018

ПРИ МАЛКО ПОВЕЧЕ СТАРАНИЕ CACTUS ЩЕШЕ ДА СЕ ПРЕДСТАВИ ПРЕКРАСНО

  1. ВАЖНОТО Е ДА Е УЮТНО Седалките приличат на фотьойлите пред телевизора у дома. Меки, уютни, почти без контури. Много комфортни при кратки пътувания, но неудобни при дълги.
  2. ЗА ПОВЕЧЕ СВЕТЛИНА МЕЧТАЕШЕ ОЩЕ Гьоте през 1832 година в известните си последни думи. Той не е подозирал за мъждукащите фарове на Cactus, но желанието му подхожда перфектно.
  3. РАННА СМЯНА При третото сервизно обслужване бе сменен ремъкът на спомагателните агрегати – алтернатор, компресор на климатичната инсталация и водна помпа.
  4. НИКАКВИ ТЕЧОВЕ Никакви забележки! По целия двигател отвън няма никакви следи от масло. Както и около него. Сухи са дори интеркулерът и въздуховодите към него.
  5. ПРОТРИТИ МЕСТА Cactus e сглобен отчасти немарливо. Това се вижда от протритите места, където детайлите са остъргали лаковото покритие. Например в предните калници.
  6. СОЛИДЕН АУСПУХ Изпускателната система ни направи много добро впечатление, от колектора до крайното гърне. Дори и топлозащитните ламарини по дъното са здрави и не тракат.

ТОВА НИ НАПРАВИ ВПЕЧАТЛЕНИЕ

Ръжда под уплътнението на товарния ръб, скрита под гумата

Тук не цъфти нищо хубаво. По долните ръбове на двете врати отляво се е образувала корозия под лаковото покритие

Много добра защита. Кухините на каросерията са консервирани отлично

Чиста цилиндрова глава: нямаме забележки дори и към клапаните

Следи от насилие по зъбното колело за заден ход. Рязкото включване при все още движещ се напред автомобил уврежда зъбите

Извод

„ЕДИН ТИПИЧЕН CITROËN, индивидуален до чудатост, комфортен, но доста непрактичен в детайлите.“ Нашият експерт по класическите автомобили Кристиан Щайгер даде най-точната оценка. Cactus е смел, симпатичен, различен автомобил. И ние го приемаме, но не и с повредени скоростна кутия и запалване. Дори и при кола за 40 000 лева надеждността е задължителна.

 

 

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин