100 000 километра с MINI Countryman: висока цена, ниско качество

За малко да получи шестица: MINI се представи страхотно - но не се превърна в голямата ни любов

1306
2017

 

Качеството на задвижването и окачването е високо, но има още какво да се желае за останалото

1. Игра на криеница за познавачи: къде са скрили скобата за теглене конструкторите на MINI? Точно така, под седалката до водача, закрепена към стелките.

2. Корпусите на фаровете за мъгла на предната броня са подложени на атаките на мръсотията и солта. Същото важи и за фасунгите на лампите.

3. Видимата с просто око лека ръжда по рамките и пантите на предните врати ни изненадва. Подобно нещо не сме виждали по автомобилите на BMW.

4. Необичаен детайл: филтърът за твърди частици и катализаторът са в компактен общ блок. Преимуществото: така те достигат до работна температура максимално бързо.

5. При разглобяването ни учуди омасленият блок на мотора около масления филтър. Бихме искали малка повече старание при сервизното обслужване – и по отношение на екологията.

6. Нямахме никакви забележки по отношение на работата на автоматичната климатична инсталация. Липсваха течове и от климатичната система. В края на теста нивото на хладилния агент бе като при нов автомобил.

7. Две отделни седалки отзад, а между тях Center Rail с поставки за чаши и калъфче за очила. Пространството за краката съвсем не е мини…

Това ни прави впечатление 

Скъсан малък кабел за маса на задния капак

Пълно разглобяване: по каросерията остават само дюзите на вентилацията и кабелите

Феродовият диск на съединителя явно е бил подложен на сериозно натоварване

Кухините на каросерията изглеждат като нови

Лека слабост на уплътнението между турбокомпресора и филтъра за твърди частици

Чисто изгаряне: почти ниакви сажди по клапаните

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин