100 000 километра със Suzuki Kizashi: пътуване в непознатото

1506
2017

Suzuki са силни при високопроходимите и малките автомобили. Но Kizashi е внушителна лимузина с размерите на Jetta - а в продължителния тест стана ясно, че на японците още им липсва опит в този клас

 

Слаб съединител, здрав двигател 

1. Новият индикатор едва успяваше да покаже правилно нивото на горивото в резервоара и остатъчния пробег. Но километражът стартира от нула, изминатите 61443 км „изчезнаха“.

2. Предните спирачни дискове бяха сменени при обслужването при пробег от 90 000 километра. Но резервните части влошиха спирачния път.

3. Причината за много ругатни: Pioneer F-20 ВТ. Заедно с монтажа комбинираната радионавигационна система струваше около 3400 лева. Но постоянно ни дразнеше

4. Към края на теста окачването осезаемо загуби прецизността си.То дори започна да издава странни звуци, а тампоните и шарнирите бяха прекалено лесноподвижни

5. Без износване по двигателя и буталата. Единствено по биелните лагери се забелязват следи от износване. При измерването на мощността обаче не достигаха 5 к.с.

6. Значителното посиняване на десния спирачен диск и силно износената накладка показва, че накладката частично е блокирала в апарата

7. Внушителна изпускателна система: масивните ауспухови тръби и двете гърнета са много тежки. Но качеството на изработката и състоянието след 2 години са безупречни

Това ни направи впечатление 

Пружините на феродовия диск на съединителя са прекалено слаби и омекват бързо
Разтърсен: топлозащитният екран над катализатора е напълно счупен и лежи върху гърнето

 

 

Извод

Kizashi е оригинален автомобил с интересна, динамична визия. Фактът, че тестовият автомобил се класира толкова назад, се дължи на индикатора за нивото на горивото (досаден проблем) и слабия съединител. Без тези повреди автомобилът щеше да получи оценка 5+, а не 3-. Новакът в средния клас Suzuki безспорно напредва бързо.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин

ƒ