10-годишен Mercedes S 500 L на 105 км си търси нов собственик

3012
2020

Mercedes току-що представи изцяло новата S-класа. Седмата генерация на модела с означение W 223 разполага с цял фойерверк от технически нововъведения като завиваща задна ос, второто поколение инфотейнмънт система MBUX с 12,8-инчов тъчскрийн, фарове Digital Light… и прочие. Но какво ще правите, ако сте Oldschool-тип, но въпреки това не искате се лишавате от усещането за досег с нов автомобил? Решението можете да откриете при специалистите по Mercedes-и от Mechatronik, които предлагат на клиентите си много специална S-класа.

Става въпрос за Mercedes S 500 дълга база, която е – внимание – практически деветгодишна нова кола! 5,2-метровата S-класа (с междуосие 3,17 метра) е произведена през 2011 г. и е на пробег само 105 километра. Но как е възможно това? Е, луксозният седан идва от същата колекция като E 63 AMG T-модел на 61 километра, SL 55 AMG на 52 километра и CLS 63 AMG на 80 километра. И четирите коли автомобила са били предназначени за колекционер на Mercedes-и в Кувейт, който очевидно почти никога не е шофирал автомобилите. Компанията Mechatronik получава възможност да придобие някои от машините в колекцията – и не чака втори шанс.

Натъпкан с екстри: S 500 L разполага със система за развлечение на задните седалки, хладилно отделение, вентилация на седалките и др.

S 500 вече с новия 4,7-литров V8 битурбо агрегат

Сега S-класата в рядката цветова комбинация „диамантено бял металик (799 U)“ и кафява кожа напа се предлага за продан. Въпросният S 500 е модификация след фейслифт (от пролетта на 2009 г.). Едва през 2011, рождената година на автомобила, 5,5-литровият атмосферен V8 (M 273) с 388 к.с. и 530 Нм е заменен от по-модерния 4,7-литров V8 битурбо (M 278) с 435 к.с. и чудовищните 700 Нм. Паралелно с това трансмисията 7G-Tronic е заменена от 7G-Tronic Plus.

РАЗГЛЕДАЙТЕ ОЩЕ ОБЯВИ ЗА MERCEDES S-КЛАС НА СТАРО

Над 300 000 лева цена като нов

В допълнение към състоянието на нов автомобил и рядката цветова комбинация, този S 500 е много атрактивен и заради своето оборудване. През 2011 г. първият собственик не е пестил при поръчката на автомобила и го е оборудвал с някои доста специални екстри. На борда има камера за заден ход, Distronic Plus, седалки с памет отзад, електрически сенници, хладилно отделение, климатизация на седалките отпред и отзад, панорамен покрив, термоизолиращи стъкла, AMG спортен пакет, Softclose, система за развлечение на задните места и др. Цената на този S 500 като нов вероятно е била над 300 000 лева.

Със спортен пакет AMG и 19-цолови джанти S-класата от генерацията W 221 продължава да изглежда модерно и днес.

По-евтин от нов S 350 d

Девет години и само 105 километра по-късно, Mechatronik иска за автомобил иска за „девствената“ S-класа 69 484 евро (ок. 138 000 лв.). Това, разбира се, е значително над средните за W 221 цени. Най-евтините S 500 след фейслифта и с 4,7-литровия V8 битурбо се предлагат за под 40 000 лева – но с пробег над  200 000 километра. Предложението е без аналог на пазар – заради рекордно малкото километри и впечатляващото изпълнение на конкретния модел. Това е уникална възможност за колекционерите, а между другото – този S 500 все още е по-евтин от новата S-класа. W 223 като S 350 d струва около 180 000 лева.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин