Японската S-класа беше обновена

1809
2020

Днес Lexus бележи европейската премиера на новия актуализиран седан LS. Премиерата на новия модел идва преди предстоящия старт на продажбите в Европа в края на 2020 г.

При осъществяването на промените, специалистите на Lexus са се фокусирали върху подобряването на динамиката и комфорта на автомобила чрез увеличаване на степента, в която акумулаторната батерия съдейства на електрическия мотор и разширяване на работния му диапазон. Основният фокус в развойната дейност е
поставен върху качеството на динамиката и комфорта в режим на „нормално“ шофиране, който съставлява около 90% от времето, прекарано на пътя. При него водачът прилага умерен натиск върху педала на газта, а стойностите на ускорението в надлъжна и напречна посока са ниски. В резултат на промените вече са необходими по-малко усилия за по-бързо движение –
ускорението е по-плавно и равномерно, което спомага за повишаване на стабилността.

Динамичните характеристики на бензиновия V6 двигател с два турбокомпресора при LS 500, предлаган на пазарите в Източна Европа, са значително подобрени с оптимизирана схема на превключване на предавките на 10-степенната автоматична
транмисия. Новите настройки на управлението на системата за впръскване на гориво и новото оформление на профила на челата на буталата спомагат за формиране на зони с обогатена гориво-въздушна смес около запалителните свещи и за намаляване на
шума, особено при студен двигател.

Възможно най-добрият комфорт на возене винаги е бил ключов фактор и емблематично качество на LS. При последното обновление инженерите на Lexus отново са се погрижили за оптималното представяне на гумите, Адаптивната система на окачването AVS (Adaptive Variable Suspension), стабилизаторите на двата моста и
дори при конструкцията на седалките с цел постигане на още по-добри резултати в тази насока. По отношение на гумите, твърдостта на страничния борд във вертикална посока е намалена с цел подобряване на комфорта на возене, но без да се нарушават run-flat
възможностите им.

Технологиите на Lexus елиминират изцяло усилията за паркиране с внедряването на напълно автоматизираната система Advanced Park, която се използползва за първи път при новия LS 500h. Това е и първата система на Lexus и първата в луксозния автомобилен сегмент, предлагаща функция за запаметяване, която разпознава и
съхранява подробности за местата, които водачът използва редовно, за да улесни допълнително процеса на паркиране.

Новият LS използва нови технологии, за да осигури по-високо ниво на безопасност и подкрепа на водача. След Lexus RX, във флагмана на марката също е внедрена Адаптивната система на дългите светлини BladeScan™ AHS (Adaptive High-beam System), при която бързовъртящо се огледало прожектира излъчената от LED елементите светлина, осигурявайки равномерно и прецизно осветление в по-обширна
зона от тази при актуалните стандартни LED системи.

В новия LS се използва и нов вид цифрово огледало за обратно виждане, което предоставя на водача картина в реално време от задната видеокамера за паркиране. По този начин видимостта не се възпрепятства от подглавниците и пътниците на задните места и дава по-ясна представа за обстановката на шофиране нощем и при
валеж и мокра настилка.

Сред нововъведенията са и функцията за разпознаване на пешеходци при системата за 360-градусово наблюдение Panoramic View Monitor и допълнителен електромеханизъм за затягане на предпазните колани (в допълнение към устройствата за превантивно притягане) в ситуациите, в които системата Pre-Collision System задейства режим на аварийно спиране за предотвратяване на непосредствена
опасност от сблъсък.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин