/ Як, див и лаком

Як, див и лаком

Междинни резултати от продължителните тестове на AUTO BILD

АКО ТИ Е ПРЕКАЛЕНО МОЩЕН, ЗНАЧИ СИ СЛАБ. Този някогашен рекламен слоган винаги звучи, когато карам i30 N и не се чувствам особено във форма. Принципно човек трябва да е във формата на Hyundai, за да се наслаждава и да се справя. Иначе той ще те довърши. С грохота си и реването си, с тесните седалки и адски твърдото окачване. В такова настроение човек също така винаги се ядосва за двуцифрения разход на гориво, който редуцира сериозно пробега на бързи етапи по магистралата. Не трябва обаче да се сърдите на шумния характер на модела, няма смисъл да очаквате изтънченост и галантност от един як спортист. А i30 N е точно такава спортна машина за шофиране. Не е скучен всестранен талнт с техника от голяма серия като Golf GTI, който спокойно може да те придружи до търговския център. Hyundai е безкомпромисен спортен уред за удоволствие, чийто водач трябва да притежава силен характер, за да се справи. Спортните седалки те притискат яко, звукът те надвиква, а двигателят поддържа неуморимо газта. Стегната механична скоростна кутия е нещо като отдаване на почит на доброто старо време във века на автоматичните скорости. Качих за малко по-бързо шофиране моя съсед, но той слезе замаян след няколко километра. Все пак беше щастлив и каза, че i30 N е перфектен: „Тези от Hyundai не наред в добрия смисъл на думата!“ за щастие. Не се притеснявайте – от такъв автомобил човек лесно може да се замае.

+ изключителни резерви от мощност, добри седалки, страхотно качество, безкомпромисен, прилична цена.

– висок разход – много висок разход. Останалото от концепцията е на добро ниво.

HYUNDAI i30 N PERFORMANCE

СТАРТ 22-ти октомври 2021 г.

ЦЕНА С ЕКСТРИТЕ 39 980 евро

ДОСЕГА СМЕ ИЗМИНАЛИ 73158 км

ТЕСТОВ РАЗХОД НА ГОРИВО 9,2 л А 95 Н/100 км

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин