2018
Мнозина виждат VW Up GTI като реинкарнация на най-стария Golf GTI. Малък, лек, неудържим, изгоден. При по-внимателно вглеждане човек установява, че оптимизациите в сравнение с обикновения Up не са чак толкова гравиращи. Основно промените са по окачването – каросерията е смъкната с 15 мм. Забелязва се при шофиране. Up GTI доставя удоволствие, но не е расов мини-спортист. Има какво още да се желае. Така поне смятат и тунинг-специалистите от H&R. Те предлагат нови решения за окачването на малкия модел от Волфсбург. Със спортните пружини на H&R Up GTI слиза с още 25 милиметра по-близо до асфалта. Ако това не е ви е достатъчно, се предлага и смъкване на каросерията с от 30 до 50 милиметра (предна ос), както и с 20 до 45 милиметра (задна ос). H&R обещават перфектна настройка на окачването. Посредством смъкването на центъра на тежестта на автомобила се гарантират удоволствие от шофирането и истинско GTI-усещане.