Ъпгрейд на окачването от H&R за VW Golf TCR


17
юни
2019

TCR-вариантът на VW Golf VII е заимстван от състезателната серия „Touring Car Racing“. Освен всякакви спортни екстри, хората от VW са оборудвали топмодела на -Golf с 290 к.с.

Почитателите обаче са на мнение, че шпагатът между семейна кола и автомобил за пистата не е особено успешен. Достатъчна причина за тунинг-специалистите от H&R, да се заемат с TCR и да подобрят пътното поведение на модела със спортни пружини.

Спортните пружини на H&R са съвместими със серийните спортни амортисьори на TCR и смъкват центъра на тежестта на автомобила с 25 милиметра. Освен това резултатът е по-директно завиване при същевременно редуцирани движения на накланяне на каросерията.  

Допълнително оптимизиране предлагат увеличенията на следата на H&R, както и окачването с регулиращи се пружини на H&R, благодарение на което каросерията слиза по-близо до асфалта с от 40 до 60 милиметра на предната ос и с от 30 до 50 милиметра на задната.

Още по темата

Card image cap
Супер Golf-овете от Вьортерзее

4
май
2016

Golf GTI Heartbeat с 400 к.с., Golf R Variant Performance 35 с 350 к.с. и GTI Clubsport S с 310 к.с.: запознайте се с акцентите от 35-ата сбирка на Вьортерзее

Card image cap
Тествахме безмилостното RS 3 на МТМ с 500 к.с.

24
ное.
2016

Над 500 „коня“, скромен външен вид и брутално ускорение с върховен звук: това е Audi RS 3 R на MTM. AUTO BILD го изпробва

Card image cap

В последния брой:

Архив >