Ъпгрейд на окачването от H&R за VW Golf TCR


17
юни
2019

TCR-вариантът на VW Golf VII е заимстван от състезателната серия „Touring Car Racing“. Освен всякакви спортни екстри, хората от VW са оборудвали топмодела на -Golf с 290 к.с.

Почитателите обаче са на мнение, че шпагатът между семейна кола и автомобил за пистата не е особено успешен. Достатъчна причина за тунинг-специалистите от H&R, да се заемат с TCR и да подобрят пътното поведение на модела със спортни пружини.

Спортните пружини на H&R са съвместими със серийните спортни амортисьори на TCR и смъкват центъра на тежестта на автомобила с 25 милиметра. Освен това резултатът е по-директно завиване при същевременно редуцирани движения на накланяне на каросерията.  

Допълнително оптимизиране предлагат увеличенията на следата на H&R, както и окачването с регулиращи се пружини на H&R, благодарение на което каросерията слиза по-близо до асфалта с от 40 до 60 милиметра на предната ос и с от 30 до 50 милиметра на задната.

Още по темата

Card image cap
Шест колела за Velociraptor

2
ное.
2017

Американската тунинг-фирма Hennessey оборудва модела Velociraptor с две допълнителни колела. Така американците искат да се конкурират с AMG 6x6 на Mercedes.

Card image cap
Lightweight BMW X4: като гръм от ясно небе

4
апр.
2016

Суровият на вид Lightweight X4 35d ускорява брутално със своите 333 конски сили. Въпреки че моторът е дизелов, звукът на SUV-а е чудовищен

Card image cap

В последния брой:

Архив >