Ще победи ли хибридната Corolla Focus и 308?


3
авг.
2019

На задната седалка на просторния Focus е доста уютно. А за отпред препоръчваме ергономичните седалки (oпция) със сертификат от AGR (Aktion Gesunder Rücken). Багажникът побира между 608 и 1653 литра, като Ford е на върха с полезен товар от 526 кг, а прикаченият товар е 1,5 тона. Focus е задвижван от 1,5-литров мотор със 150 к.с., с 30 к.с. по-малко в сравнение с Corolla и 308. Няма никакво значение, тъй като „японецът“ и „французинът“ са с по 100 кг по-тежки, а този 3-цилиндров мотор е доста бърз, пъргав и бързо ускоряващ. Никой друг в теста не се управлява толкова пъргаво, не завива толкова директно и не поглъща толкова уверено неравностите на пътната настилка.

4 Навигационната система Sync-3 с 8-инчов тъчскрийн работи много добре. Много функции, включително и Android Auto и Apple CarPlay.
Easy-Fuel накрайник за зареждане без капачка на резервоара. Не е новост, но функционира добре.

Дори не и 308 със своите 18-цолови джанти. То преминава с трополене през напречни фуги и като цяло се държи по-неспокойно в сравнение с Ford. Управлението му прави впечатление на изкуствено и не е толкова хармонично, колкото това на Focus. Много успешна обаче е комбинацията от 2-литровия HDi двигател със 178 к.с. и 8-степенната автоматична предавателна кутия. Дизеловият агрегат работи култивирано и тихо, ускорява мощно и е еластичен, а автоматичната трансмисия превключва прецизно и спокойно. Със 180 к.с. хибридната Toyota в никакъв случай не е бавна, като ускорява за 8,8 секунди от 0 до 100 км/ч и с изключение на ограничената максимална скорост от 180 км/ч не отстъпва по нищо на Ford и Peugeot.

9,7-инчовият тъчскрийн е сериен при GT. Посредством него се управляват редица функции: навигация, Hi-Fi система и климатична инсталация. Предимство: красив, прегледен и изчистен кокпит. Недостатък: голям брой сложни менюта. И системата реагира със забавяне.
Седалките с функция за масаж са рядкост в този автомобилен клас. Много приятно.

Продължете на следващата страница

Още по темата

Card image cap
Hyundai i30 wagon 1.4 T-GDI DCT: практичен и зрял

12
ян.
2018

Като комби Hyundai i30 е удължен с 10 см – и залага не само на голям багажник, но и на динамика – особено с най-мощния бензинов двигател

Card image cap
Затормозен темперамент

7
юни
2016

При Skoda Octavia старият мотор 1.2 TSI се замества от 1-литров трицилиндров двигател с мощност 115 к.с. Достатъчна ли е тази мощност за Octavia или не?

Card image cap

В последния брой:

Архив >