ЕТО Я ОТНОВО, тази Corolla. Междувременно носеше името Auris, но сега моделът отново се казва така, както от 1966, или в продължение на единадесет поколения. Номер 12 е изцяло ново и вече не се предлага като дизел. Но затова пък като хибрид. Дали в този случай има реалистичен шанс във всекидневието? За да проверим това, сравнихме хибридната Corolla с две други комбита, също с типичното за всеки задвижване: Ford Focus с модерен бензинов мотор и Peugeot 308 с фин дизелов двигател. Като комби Corolla се нарича Touring Sports и притежава по-дълго междуосие от хечбек версията (2,70 метра спрямо 2,64). Принципно се отразява добре на предлаганото място, като отзад има много пространство за дълги крака. Но пък и малко място за по-буйни прически – възрастните трябва да привеждат глави. Багажникът побира приличните от 581 до 1591 литра. Полезният товар на Toyota е само 399 килограма, а прикаченият – 750 килограма.






При Peugeot прикаченият товар е 1,6 тона, а полезният – 489 кг. В багажника се побират от 610 до 1660 литра, най-добрата стойност или една малка чанта допълнително повече в сравнение с Ford. 308 е елегантен автомобил, най-вече като комби SW. Това важи и за типичния кокпит с разположените над малкия волан уреди. Краят на забавлението настъпва в тясната задница: тук има учудващо малко място – разлика от един клас спрямо Ford и Toyota.


Продължете на следващата страница