Ще победи ли обновеният Evoque Audi Q3 и Lexus UX?


19
окт.
2019

ТЕЛЕФОННИ БУДКИ, JAGUAR E-TYPE: британците определено са вещи в дизайна. Традицията продължава да е жива – новият Range Rover Evoque не прави изключение. Изглежда превъзходно, внушителен и въпреки това елегантен, безупречен, магнит за погледите. Нещо като онези приказно красиви шоуавтомобили от изложенията, които след това никога не се произвеждат. Range обаче го има наистина – на цена от 76 000 лв., а тестваният от нас бензинов мотор с 250 к.с. струва 97 000 лв. Какво всъщност се крие зад красивата фасада? За да проверим това, сравнихме модела с два други, не по-малко впечатляващи компактни SUV-а: Audi Q3 с бензинов мотор с 230 к.с. (от 89 000 лв.) и също новия Lexus UX 250h с хибридно задвижване със 184 к.с. (от 72 000 лв.).

Range Rover Evoque P250: 10-инчови тъчскрийни за управление на HiFi уредбата и навигационната система, както и за контрол на климатика.
Заради порасналото междуосие, отзад има повече място в сравнение с предшественика, като дори високият 1,93 метра редактор седи удобно. Вместимостта на багажника е от 591 до 1383 л

Последният притежава доста впечатляващ дизайн, ръбести калници, остри фарове. Доста освежаващо. Арматурното табло също е създадено с много фантазия – с централен кръгъл уред (7 инча) и 10,3-инчов монитор (от 4000 лв.). Все още обаче управлението на мултимедийната система чрез тъчпад е малко странно – съществуват и по-добри решения. Отпред ще седите сравнително удобно върху малки седалки, по-ниско в сравнение с Q3 и Evoque. Отзад обаче е тясно, UX е значително по-тясно скроен в сравнение с Audi и Range, като позицията на седене е и по-ниска. На задната седалка на Evoque е значително по-удобно – с повече място и уют. Отпред – типично за Land Rover – ще седите високо и изправени като на трон. Преживяване обаче е финото оборудване, превъзходно редуцирано. Има два 10-инчови тъчскрийна за управление на всички възможни функции горе – за навигацията и за Hi-Fi уредбата (серийна) – и долу на централната конзола например за климатичната инсталация и настройките на автомобила. Всичко е прегледно и благородно. Не, дори и Audi (вече) не успява да се доближи до това качество.

Продължете на следващата страница

Още по темата

Card image cap
BMW X6 M: Завладяващо безумен

1
май
2016

Х6 М е истински спортен автомобил – нищо че е SUV

Card image cap
Тест на Techart Macan 2.0

16
юни
2017

4-цилиндровият агрегат на Porsche притежава значително по-голяма тяга във версия на Techart Macan 2.0. Достатъчен ли е, за да се конкурира с V6 мотора?

Card image cap
Докоснахме се до обновения S-клас

18
мар.
2017

След четири години Mercedes прави ъпдейт на актуалното поколение S-клас. AUTO BILD ще ви разкрие най-важното за новите асистиращи системи, както и впечатленията си от първото пътуване с освежения Benz

Card image cap

В последния брой:

Архив >