2019
ТЕЛЕФОННИ БУДКИ, JAGUAR E-TYPE: британците определено са вещи в дизайна. Традицията продължава да е жива – новият Range Rover Evoque не прави изключение. Изглежда превъзходно, внушителен и въпреки това елегантен, безупречен, магнит за погледите. Нещо като онези приказно красиви шоуавтомобили от изложенията, които след това никога не се произвеждат. Range обаче го има наистина – на цена от 76 000 лв., а тестваният от нас бензинов мотор с 250 к.с. струва 97 000 лв. Какво всъщност се крие зад красивата фасада? За да проверим това, сравнихме модела с два други, не по-малко впечатляващи компактни SUV-а: Audi Q3 с бензинов мотор с 230 к.с. (от 89 000 лв.) и също новия Lexus UX 250h с хибридно задвижване със 184 к.с. (от 72 000 лв.).
Последният притежава доста впечатляващ дизайн, ръбести калници, остри фарове. Доста освежаващо. Арматурното табло също е създадено с много фантазия – с централен кръгъл уред (7 инча) и 10,3-инчов монитор (от 4000 лв.). Все още обаче управлението на мултимедийната система чрез тъчпад е малко странно – съществуват и по-добри решения. Отпред ще седите сравнително удобно върху малки седалки, по-ниско в сравнение с Q3 и Evoque. Отзад обаче е тясно, UX е значително по-тясно скроен в сравнение с Audi и Range, като позицията на седене е и по-ниска. На задната седалка на Evoque е значително по-удобно – с повече място и уют. Отпред – типично за Land Rover – ще седите високо и изправени като на трон. Преживяване обаче е финото оборудване, превъзходно редуцирано. Има два 10-инчови тъчскрийна за управление на всички възможни функции горе – за навигацията и за Hi-Fi уредбата (серийна) – и долу на централната конзола например за климатичната инсталация и настройките на автомобила. Всичко е прегледно и благородно. Не, дори и Audi (вече) не успява да се доближи до това качество.
Продължете на следващата страница