Ще надделее ли новата Kuga над конкуренцията?


25
ное.
2020

FORD KUGA като Plug-in хибрид с предно задвижване срещу Opel Grandland X Hybrid и Mitsubishi Outlander PHEV. PHEV какво? Така на английски се нарича целият автомобилен сегмент – съкращението идва от Plug-in (от английски „пъхам“) Hybrid Electric Vehicle и означава, че батерията може да бъде зареждана и от контакта. При класическите хибриди това не е възможно.

Системите на трите тестови модела се различават, но общото е, че на борда има 4-цилиндрови бензинови двигатели, поне по един електромотор (при Mitsubishi са дори два) и литиево-йонна батерия. Във Ford работят 2,5-литров двигател със 152 к.с., електромотор с 97 кВт (131 к.с.), безстепенна автоматична CVT трансмисия и батерия с капацитет 14,4 кВтч. Системна мощност: 225 к.с. Изцяло на електричество Kuga може да измине впечатляващите 64 километра, а тестовият разход е 6,2 литра, най-добра стойност в сравнението.
С динамичните си характеристики Ford е по средата между Opel и Mitsubishi, като взема спринта от 0 до 100 км/ч за 9 секунди. При бързо ускоряване се усеща малък ефект на ластика заради безстепенната CVT предавателна кутия, но в обикновеното ежедневие това не е проблем. Дори напротив, Kuga върви доста спокойно и на борда – също както при Opel и Mitsubishi – като цяло е забележително тихо. Разбира се, че при високо темпо бензиновият агрегат става шумен. От Ford биха могли в бъдеще да усъвършенстват рекуперацията – Opel и особено Mitsubishi се справят по-добре.

Кокпитът на Kuga е подобен на този на Focus, навигационна система Sync3 с 8-инчов тъчскрийн. Цветни дигитални уреди
Outlander: нека го кажем така: кокпитът е със семпло оформление. Голям брой разпръснати превключватели, добре четими кръгли уреди
Не толкова изненадващо: кокпитът на Grandland X прилича на този на Astra. Скоростният лост и 8-инчовият дисплей на мултимедийната система са а ла Peugeot

Продължете на следващата страница

Още по темата

Card image cap

В нашия годишник:

Архив >