2018
При старта на продажбите за Touareg ще се предлага само един двигател, 3-литровият V6 TDI с 286 к.с., винаги с двойно задвижване и 8-степенна автоматична трансмисия. V6 работи изискано и тихо, развърта се жизнено и разгръща мощна тяга. При ускорение от място сякаш се замисля за секунда, след това обаче трансмисията реагира нежно, макар и неособено бързо. Тестовият автомобил беше с въздушно окачване и 4 завиващи колела. Така оборудваният Touareg лежи стабилно и непоклатимо на пътя. Завива директно и прецизно, движи се с впечатляваща лекота. Въздушното окачване също реагира уверено и работи подчертано хармонично. Наистина висок клас!
Тоест всичко е перфектно? Не съвсем: при спиране от 100 км/ч със студени спирачки VW се нуждае от 37,4 метра. А спирачният път на Benz е по-къс с 1 метър, на Volvo дори с над 2 метра.
За съжаление същите големи стойности виждаме и при цената на VW. Тестовият автомобил на Mercedes струва 137 005 лв., на Volvo – 144 494 лв., докато VW иска внушителните 132 869 лева. И в това отношение Touareg е върхов модел.
MERCEDES GLE

Да, така изглеждаха автомобилите преди. Уреди в пещери, множество малки бутони и относително малък дисплей – но и тук с красиви графики, на снимката горе с офроуд информация.
Продължете на следващата страница, за да разберете кой е победител