Въодушевление » Ще е хубаво, ако серийното Renault 5 се появи така

Ще е хубаво, ако серийното Renault 5 се появи така

3006
2022

Днес електромобилите се опитват да компенсират липсващия звук с мощност. Доставящи удоволствие малки коли за града? Няма такива. Прототипът на R5 ни дава надежда!

Ако електрическата мобилност не бъде принуждавана да бъде нещо, то тя трябва да изглежда като Renault 5 Prototype. Не, че няма други успешни електрически модели, дори напротив. От Tesla до Dacia диапазонът на производители и модели е огромен. Много мощност, лукс, все по-големи пробези – има от всичко.

Има само един проблем: електрическата мобилност съвсем не е евтина. Tesla Model S? Porsche Taycan? Мега бързи, мега скъпи. Dacia Spring Electric? Мега изгодна, мега бавна. Opel Corsa-e, Peugeot e-208? Също не са сред най-спортните екземпляри. Това, което ни е необходимо, са достъпни електромобили, които предлагат удоволствие от шофирането, тъй като не нормално, ако електрическото удоволствие от шофирането започва от 100 000 лв.

R5 ни показва, как се прави ретро

От Renault са на мнение, че рецептата може да функционира и днес. Французите се насочват към традициите си и възраждат R5. Засега само като прототип, но какъв само! Той е модерен със заемки от своя предшественик – така се прави ретро.

99 кВт. (134 к.с.) е мощността на студията – повече от достатъчна за градски автомобил с дължина от 4 метра. Особено, когато окачването и управлението са в унисон. Успешният пакет би бил превъзходен при цена от порядъка на 40.000-50.000 лв. Това определено биха бил спечелени и млади ентусиасти.

Произвеждайте го, Renault!

Все още не е напълно ясно в каква форма или кога ще се появи Renault 5. Прототипът е готин, компактен, доставящ удоволствие и достъпен. През 80-те години се получи, обзалагаме се, че ще се получи и днес. Ваш ред е, Renault! 

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин

ƒ