2021
Междинни резултати от продължителните тестове на AUTO BILD
ДИАЛОГ МЕЖДУ МЪЖЕ. Синът: „Тате, логото на тази кола прилича на онова от кутията ни със шоколадов крем.“ Бащата: „Прав си, но това тук е Mazda.“ Синът: „И той ли съдържа палмово масло?“ Бащата: „Неговото е 5W-30.“ Mazda ми стана доста скъпа на сърцето. Обиколих няколко пъти Германия надлъж и на шир, тествах я в ежедневието на семейството. Понякога ми се налагаше да търся автомобила на паркинга, тъй като не се набива на очи. Отвътре обаче е страхотен! Кожа с цвят на нутела, малко дървени апликации. Изглежда супер дори и след изминати почти 100 000 километра. Как се управлява? Идеален е за пътуване на дълги разстояния. Не изнервя, седалките са добри, управляемостта му е чудесна, все още има бутони. Място? Не е никакъв проблем. Една нощ спах дори в багажника на пътя (равната товарна повърхност щеше да е чудесно решение). Единствено инфотейнмънт системата малко ме дразни.
+ фин интериор, добра позиция на седене, идеален за дълъг път и с приятна управляемост в града.
– прекалено малък монитор, непрегледна структура на менюто – най-добре е сами да си пеете в колата и да познавате пътя.
MAZDA CX-5 SKYACTIV-D 184
СТАРТ 16-ти май 2019 г.
ЦЕНА С ЕКСТРИТЕ 47 115 евро
ДОСЕГА СМЕ ИЗМИНАЛИ 97 754 км
ТЕСТОВ РАЗХОД НА ГОРИВО 7,2 л дизел/100 км