2021
Междинни резултати от продължителните тестове на AUTO BILD
ДОСЕГА НИТО ЕДИН КОЛЕГА не се е оплакал, че координаторът на тестовете ни му е дал Audi A6 40 TDI за командировката: автомобилът гарантира безпроблемно и удобно пътуване с безкраен багажник. Въпреки сложното обозначение „40 TDI“ разполага само с 2,0-литров дизелов мотор, който благодарение на турбината си е с 204 к.с. Даунсайзинг-мотор и резервоар с вместимост от 73 литра – това прави на практика 1000 километра пробег без зареждане. Да живее турбодизеловият двигател! Турбината обаче играе роля при критиките в дневника на автомобила: осезаемото забавяне при ускорение изнервя водача. редовно мрънкане има и за труднодостъпното регулиране на облегалките на седалките (механично), нечувствително наместващия се асистент за запазване на пътната лента („… първото нещо, което изключвам преди потегляне!“), а с оглед на размера си централната конзола трябваше да има повече поставки. А при изкачване в планината на мокра настилка бързо ви се изяснява, защо три четвърти от клиентите на Audi A6 избират версията с двойно задвижване: дори и малкият дизелов мотор в днешно време има солиден въртящ момент, така че предното задвижване не успява да се справи с тез 400 Нм. Любопитни сме относно предстоящото разглобяване в края на продължителния тест на модела от Инголщадт. Досега технически ядове с майстор товарача не бяха сериозни: сензорът за паркиране капризничи от време на време. И май това е всичко.
+ огромен пробег, икономичен, тих, изборът на материали и качеството на изработка са на високо ниво.
– предното задвижване има проблеми със сцеплението върху мокра настилка, забавяне при потегляне, управлението на кокпита отвлича вниманието, отчасти изнервящи асистенти.
AUDI A6 AVANT 40 TDI
СТАРТ 18-ти април 2019
ЦЕНА С ЕКСТРИТЕ 76 915 евро
ДОСЕГА СМЕ ИЗМИНАЛИ 115 915 км
ТЕСТОВ РАЗХОД НА ГОРИВО 7,9 л дизел/100 км