2022
Вълк с 900 конски сили в дискретната „овча кожа“ на лимузина: това е новият Brabus 900, базиран на актуалната генерация Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+. С този пореден суперавтомобил Brabus продължава десетилетната си традиция да създава ултрапотентни версии на Е-класата.
Както подсказва името, 2022 Brabus 900 има изключително мощен задвижващ агрегат: Brabus Rocket V8 biturbo генерира 662 кВт (900 к.с.) благодарение на увеличението на работния обем до 4,5 литра, както и на интеграцията на нова система за свръхпълнене. Максималният въртящ момент на мотора е 1250 Нм, но е ограничен електронно на 1050 Нм. Между другото, Brabus дава гаранция на автомобила 3 години или 100 000 км.















Луксозният седан със задвижване на четирите колела се изстрелва от 0 до 100 км/ч само за 2,8 секунди, а 200 км/ч се достигат едва за 9,7 секунди. Скоростомерът ще отчете 300 км/ч само 23,9 секунди след старта. Заради гумите максималната скорост е електронно ограничена на 330 км/ч.
За да бъде вдигнат работният обем до 4,5 литра, диаметърът на цилиндрите е увеличен до 84 милиметра и са поставени по-големи ковани бутала. Поставени са също специален колянов вал, фрезован и фино балансиран, както и осем нови биели, които удължават хода на буталото до 100 милиметра.

Разбира се, V8-агрегатът не е модифициран само отвътре. За да бъде постигнато желаното увеличение на мощността, е разработена още по-ефективна система за свръхпълнене с два специални турбокомпресора с по-голям компресорно колело и усилени аксиални лагери. Тази конфигурация позволява „надуване“ до 1,4 бара.
В изпускателната система са монтирани по-големи Downpipes – с диаметър 75 милиметра, метални каталитизатори и специални филтри за твърди частици. Генерацията на BRABUS е изработена изцяло от неръждаема стомана и не само минимизира обратното налягане на отработените газове, но и дава възможност на водача да избира между режими за тихо прибиране у дома и брутален рев от осемте гърла.

Всмукателният тракт също е модифициран за по-оптимално засмукване на въздуха, а за подаването на достатъчно гориво се грижат помпи под високо налягане. Тунингът на двигателя изисква и нова карта за управление. А тя е написана след серия от тестове на стенд и в реални условия.
Аеродинамичните компоненти, изработени от карбон, могат да бъдат поръчани с гланцово или матово покритие. Предният спойлер с повдигнати Flaps отстрани, закрепен към долната част на бронята, е оформен така, че да увеличава аеродинамичното притискане на предната ос. Brabus предлага и модул за свързване към серийното въздушно окачване, благодарение на който автомобилът „слиза“ с 20 мм по-ниско до пътя. 21-цоловите джанти са с различен размер гуми ContiSportContact 6 на предната (265/30 ZR 21) и на задната ос (305/25 ZR 21).