AUTO BILD България / Чисто ново Porsche 964 – с въздушно охлаждане и 500 к.с.!

Чисто ново Porsche 964 – с въздушно охлаждане и 500 к.с.!

Singer представи „гореща“ версия на класическото Porsche 964, но с модерна техника. Серията е лимитирана на 75 екземпляра, всеки от които развива по 500 к.с., генерирани от 4-литров боксер


16
ное.
2017

Singer Vehicle Design представи своето най-ново творение, базирано на Porsche 911 (964)! Toва е първият автомобил, оборудван с новия 4-литров боксер, създаден в партньорство с „гуруто“ на тема Porsche Ханс Мецгер и Williams. Експертите са „изстискали“ 500 к.с. и 9000 об/мин от агрегата с въздушно охлаждане. Singer постига тегло около 990 кг благодарение на използването на карбон, магнезий и титан. Магнезиевите джанти идват от BBS, карбоновите спирачки – от Brembo, гумите са на Michelin, а магнезиевата трансмисия е продукт на Hewland. За да се представят всички тези компоненти по най-добрия възможен начин на пътя, състезателите Марино Франкити и автомобилният журналист Крис Харис са съдействали за настройката на автомобила.

Проектът тръгва от дългогодишното желание на клиент на Singer, който търси по-ниско тегло и по-висока мощност. Човекът се казва Скот Блатнер и той е притежателят на абсентово зеления Stinger с оранжеви акценти в интериора. Създателят на Whatsapp и колекционер нa Porsche-та Ян Коум също е предоставил своето 964 за новия мотор. Singer-ът, задвижван от боксер с въздушно охлаждане, е лимитиран до 75 бройки. Още не е ясно дали всички те са разпродадени. Автомобилите се правят не в САЩ, а в Англия. От Singer не дават информация за цените. Обикновено проект компанията излиза около 800 000 лева и отнема 4000 работни часа, ето защо очакваме, че екземплярите от специалната серия ще струват около 1,5 млн. лева всеки.

За база на потентния мотор е използван 3,6-литровият 6-цилиндров боксер от Porsche 911 (964) от 1990. В сериен вид агрегатът генерира 250 „коня“. Към модификациите по него спадат: цилиндрови глави с по четири клапана на цилиндър, титаниеви мотовилки, алуминиеви дроселови клапи, карбонови всмукателни колектори, както и специален Airbox. Към всичко това е добавен и аеродинамичен под. Заради допълнителното термично натоварване от Singer са направили втори маслен кръг, а ауспуховата система е от сплав Inconel, за да издържа на по-висока температура.

 

Още по темата

Card image cap
Saab със сърце от Viper

30
окт.
2017

Шведски тунери са взели десетцилиндровия двигател от Dodge Viper и са го сложили под капака на Saab 9-3 SportCombi. Сега комбито има 600 к.с.!

Card image cap
Най-шантавият Rolls-Royce: с 810 „коня“ и багажник на покрива

28
юни
2017

Джон Олсон вече кара Rolls-Royce вместо Lamborghini. Новият тунинг проект на известния скьор разполага с над 800 „коня“, място за четирима пътници и, разбира се, багажник на покрива!

Card image cap
ТТ-то на Abt с 500 к.с.

13
февр.
2017

Германската тунинг компания е направила най-мощния сериен „петак” още по-мощен

Card image cap

В последния брой:

Архив >