Четири нови лекотоварни модела от Renault


25
апр.
2019

Groupe Renault улеснява живота на своите бизнес клиенти, като подобрява дизайна и качеството на своите продукти, и предлага повече технологии, комфорт и услуги. През 2019 г. Renault актуализира част от своята гама лекотоварни автомобили, за да затвърди лидерската си позиция на пазара.

  • Новото Renault Masterпредставя изцяло обновена предна визия, нов интериор, нови помощни средства за шофиране, по-мощни и икономични двигатели (до 180 к.с./400Nm). Моделът улеснява живота на потребителите с ново и иновативно оборудване. Новото Renault Master се предлага и в напълно електрическа версия – Master Z.E.*.
  • Новото Renault Trafic e многофункционален лекотоварен автомобил, предлагащ изтънчен интериор, екстериор и нови двигатели. Новото Renault Trafic се предлага и във версии за пътнически транспорт.
  • Новото Renault Alaskan запазва своя мускулест дизайн, прибавяйки нови функционалности за повече здравина и максимална безопасност. Моделът предлага полезен товар, увеличен до 1,1 тона.
  • Kangoo Z.E. Concept е градски електромобил, предвещаващ обновяването на гамата на Kangoo, която се очаква през 2020 г. С изваяна и динамична конструкция моделът може да бъде адаптиран към промените в работната среда и мобилността.

След премиерата на концептуалния модел EZ-PRO, Groupe Renault продължава да се подготвя за бъдещето чрез проучване на нови предложения за куриерски услуги с EZ-FLEX, електрическо и свързано, компактно и маневрено превозно средство.

Със своите 120 години опит и лидерство на пазара на лекотоварни и електрически лекотоварни автомобили в Европа от 1998 г., Groupe Renault постави нов световен рекорд за продажби през 2018 г. с 619 229 автомобила. Компанията затвърждава позицията си не само в Европа, но и в Латинска Америка и в Азиатско-тихоокеанския регион. Renault е европейски пионер и лидер в електрическите лекотоварни автомобили (с пазарен дял от 46,2%), главно с Kangoo Z.E.

Groupe Renault демострира силно лидерство на пазара на лекотоварни автомобили и затвърждава амбицията си да превърне Алианса Renault-Nissan-Mitsubishi в първия световен производител на лекотоварни автомобили с повече от 2,5 милиона продажби. Groupe Renault развива своето присъствие в Южна Корея с лансирането на Renault Master, в Латинска Америка, с новото Renault Kangoo, специално пригодено за нуждите на южноамериканските потребители и с пикапа Duster Oroch, най-продаваният автомобил в Аржентина и Колумбия. В Китай RBJAC (Renault Brilliance Jinbei Automotive Company) ще лансира седем лекотоварни модела (от които три напълно електрически) до 2022 г.

Още по темата

Card image cap
Монбат ще придобие рециклиращи мощности в Италия

27
сеп.
2017

Лицензираният рециклиращ завод на Piombifera Italiana S.p.A. в Бреша, Италия, ще стане част от групата на Монбат

Card image cap
Renault Twingo: тийзър на спортна версия

6
юни
2016

По всяка вероятност новата „джобна бегачка“ на французите ще има много общо със Smart Brabus

Card image cap
Всичко най-важно за новото Santa Fe

23
февр.
2018

Hyundai представя новото Santa Fe, което е пораснало на размери и носи новото „лице“ на марката

Card image cap
Jaguar освежи най-хищната си котка

10
ян.
2017

F-Тype получава променен външен вид и модерни технологии

Card image cap

В последния брой:

Архив >