ЧЕТЕТЕ В НОВИЯ БРОЙ 3/2021 Г. НА AUTO BILD:


2
мар.
2021

35 ГОДИНИ НОМЕР 1 АВТОМОБИЛНО ИЗДАНИЕ В ЕВРОПА 

Редактор на броя Димитър Пешев

ПОМНИТЕ ЛИ 1986 Г.? АЗ НЕ – РОДЕН СЪМ ДВЕ ГОДИНИ ПО-КЪСНО. A първите ми спомени със списанието, за което работя повече от 10 години, датират горе-долу от 1991. Тогава си спомням как бутах пластмасовия си самосвал (характерен за децата от времето на соца), пълен със стари броеве на AUTO BILD. Признавам си – не им мислех доброто: любовта ми към изданието се изразяваше единствено в изрязването на снимките на Audi 80, BMW E36, VW Golf III и т.н. от страниците. Разглобен на части след продължителен тест Fiat Uno, календар на Bugatti в средата, корица с размазани след краш изпитания Mercedes 190 и Ford Sierra… Вероятно по-възрастните от вас, нашите читатели, си спомнят някои от тези публикации с умиление. А причината да ви ги припомним е 35-ият ни рожден ден: защото нашият брой номер 1 в Германия излиза на 24 февруари 1986 – с Mazda RX-7 на корицата и първата снимка на интериора в Opel Omega. Тези два модела остават в историята – но AUTO BILD продължава да бъде пътеводна светлина в автомобилния свят, дори в предизвикателното време на свръхинформация, настъпваща по всякакви комуникационни канали.

ИНОВАТИВЕН ХИБРИД

С освежено лице бестселърът Nissan Qashqai 2021 предлага не само нов вид задвижване

ПО-РАЗПОЗНАВАЕМА И С П О- О С Т Р И Ф О Р М И Е предницата на новото, трето поколение на Qashqai. Фронталната решетка е пораснала, типичната V-образна хромирана лайстна е по-фина и елегантно удължена благодарение на дневните светлини, издържани в нов дизайн до ръба на капака. Елегантната LED лента е умело отделена от фаровете. Задницата е по-малко заоблена, отколкото при предшественика. Впечатление пра- вят най-вече променените стопове: по-плоски и една идея по-модули- рани. Над задното стъкло откриваме голям покривен спойлер, преработената престилка е допълнително облагородена с алуминиеви елементи.

ПОЛЪХ ОТ S-КЛАС

Хората от Щутгарт стартират дигитално: с новия Mercedes C-клас картите в средния клас отново ще бъдат разбъркани. Образецът е S-клас 

НЕ САМО ПОЧИТАТЕЛИТЕ НА MERCEDES ЩЕ го усетят – когато през юни по улиците се появи петото поколение на C-клас, в средния клас ще задуха различен полъх. И той ще се дължи не само на по-спортния стайлинг. Няма и да е заради факта, че дължината е по-голяма с няколко сантиметра, а багажникът на комбито T- модел (в Германия има две трети от пазарния дял) е пораснал с 30 литра. Вероятно не и заради по-високите цени този С-клас ще бъде по-специален. Свежият бриз идва отвътре: интериорът е сред кулминациите на този модел от среден клас. Архитектурата на кокпита е нова – широкият екран на Е-клас е прескочен и директно е преминато към външния вид на новия S-клас. Това означава: вече няма аналогови уреди, затова пък екран пред волана (серийно 10,25 инча, опционално – 12,3).

ПОВЕЧЕ ОТ АВТОМОБИЛ

Сърцето на марката, есенцията на всичко, на което е символ Mercedes. Ще успее ли новият Mercedes S 500 4Matic да отговори на големите очаквания?

ПОЯВАТА НА НОВ S- КЛАС ВИНАГИ Е СЪ- битие. Така е още от 1972 г., когато излиза Серия 116 – първият „S-клас“. Нещата изглеждат по същия начин и сега – със старта на новия S- клас W 223. Рекламният слоган на Mercedes „Най-доброто или нищо“ отново поставя високи цели и вкарва голям брой иновации и нова техника. На пръв поглед от тях не се вижда много. W 223 има направо сдържан външен вид. С неособено голяма радиаторна решетка, дълъг преден капак, балансирани пропорции.

Продължете на следващата страница

Още по темата

Card image cap

В нашия годишник:

Архив >

Бюлетин