Четете в брой 11/2020 на AUTO BILD


5
ное.
2020

Бензин в кръвта? Вече не е на мода

ЗНАЕТЕ ЛИ КАКВО Е ОБЩОТО МЕЖДУ ЕЛЕКТРИЧЕСКАТА МИ четка за зъби, пералнята и автомобилите на утрешния ден? Всички те използват една задвижваща технология! И какво от това?! След цял уикенд с Volkswagen ID.3 смело мога да заявя: за градския трафик няма нищо по-добро от електромобилите! Плавното придвижване без досадни смени на предавки – било то и от „най-финия“ автоматик, безшумната работа, „изстрелването“ на светофара пред разни „напомпани“ М-ки и AMG-та доставят истинско удоволствие и увереност. И дори най-заклетите псевдомачовци, които отричат електромобилите като „антимъжествени“, няма как да не оценят всичко това. Истинските фенове с бензин в кръвта ще трябва да „прелеят“ електрони във вените си. ОК, батериите все още не са достатъчно големи, за да пътувате напълно спокойно от София до Варна например. Но ако можете да отделите 70-80 хиляди лева за читава „електричка“, вероятно все ще намерите с какво да се придвижите от единия до другия край на България, нали така? 

Audi отново блести!

310 к.с. и двойно задвижване, внушителна тяга и страхотна външност! Новото Audi S3 е истинска наслада – с изключение може би на качеството…

ТРЯБВАШЕ ДА СЕ ПОЯВИ ТАКА! ТРЯБВАШЕ да излезе в жълто! Когато дизайнерът на Audi Филип Рьомерс моделира актуалния A3, в студиото присъства и S3 от 1999 г. – на практика като муза. И сега отново този жълт цвят. И отново широки задни калници – беше крайно време да се появят. Audi отново блести. Добре дошло, ново S3! На- времето под капака на жълтия модел от 1999 г. работеше 1.8 турбомотор с 209 к.с., което е доста – все пак под каросерията на Audi се крие техниката на Golf IV.

ДИГИТАЛНА АРИСТОКРАЦИЯ

С функции и приложения от научната фантастика

Mercedes S-клас 2020 за седми пореден път дава заявка да бъде най-добрият в света

НА ПЛАТФОРМАТА В ПОКРИТИЯ ПАРКИНГ вече няма движещи се коли. Мигачът се задейства. Автомобилът плавно се изтегля от паркомястото си и завива наляво. Мигачът се изключва, а колата продължава да се движи бавно напред, въпреки че в нея не седи никой. Дори и зад волана! Левият мигач се включва за втори път и возилото тръгва към тясната рампа, която отвежда към горния етаж на покрития паркинг на летището в Щутгарт. В момента, в който настръхвам, защото само след секунди сребристият лак металик на дългата лимузина ще се остърже в грубичката бяла стена, колелата на задния мост елегантно завиват в синхрон с предните и новата S-класа се разминава на косъм с очакваното от мен неминуемо посещение в тенекеджийно-бояджийното отделение.  

СЪСТЕЗАТЕЛЕН ЛИЦЕНЗ

GT4 състезателен автомобил с разрешение за движение по нормални пътища, опционални сликове – тествахме McLaren 620R

ЕДВА ЛИ МОЖЕ ДА ИМА ПО-СЪСТЕЗАТЕЛЕН модел за нормалните пътища. Нищо чудно – 620R е на практика копие едно към едно със състезателния 570S GT4 на McLaren. При новия топ сериен спортист на McLaren британците са заимства- ли цялата техника, включително и аеродинамиката, от състезателния автомобил, увеличили са мощността на V8 битурбо двигателя и са направили всичко това годно за управление по нормални пътища. Това с мощността бе крайно необходимо, тъй като вариантът GT4 може заради регламента Balance of Performance да участва в състезанията само с двигател с до 430 к.с. 620R притежава същата моторизация като GT4, но с промени по турбото и налягането на пълнене разполага със 190 к.с. повече.

СРАВНЕНИЕ

Продължете на следващата страница

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >