Черно на бяло – Меrcedes GLC става по-фин


26
юли
2019

И СЛЕД ТРЕТАТА ОБИКОЛКА ПО заледеното езеро Петер Колб, шеф на отдела за разработка на Mercedes GLC, не губи самообладание. Докато неговата „рожба“ дрифти по снега, той сияе от предната дясна седалка като малко момче, радвайки се на тристепенната ESP, която сега позволява повече. След три години и половина успешният SUV от GLC бе подложен на сериозен фейслифт. Още преди премиерата на модела на автосалона в Женева AUTO BILD получи възможност да тества автомобила в Северна Швеция. Въпреки маскировката промените си личат: нови, по-тесни LED светлини отпред и отзад – актуалният дизайнерски език на Mercedes. Предницата изглежда по-ниска и по-внушителна. Серийният хромиран пакет прави модела по-благороден, а крайните ауспухови тръби са правоъгълни. Най-важната новост във вътрешното пространство е преминаването към MBUX инфотейнмънт системата, позната ни от новия A-клас. Посредством тъчскрийн и тъчпад, както и чрез гласови команди ще бъдете улеснени при управлението на кокпита. Класическо удоволствие от шофирането ще ви даде и познатият ни от C-клас 2-литров бензинов мотор с 258 к.с. и 48-волтова бордова мрежа. Стартер-генераторът стартира двигателя съвсем незабележимо. Генерираната спирачна енергия се връща директно при ускорението, а в комбинация с 9-степенната автоматична трансмисия се получава хармонична и уверена съвкупност. Още повече когато във всекидневието постигне около 15-процентна икономия. Обновеният GLC вече може да се поръчва, а първите доставки ще бъдат осъществени през лятото. Цените? Шефът на отдела за разработка Колб: „Горе-долу на ценовото ниво на предшественика.“ Добре, последен тест на системата за гласови команди: „Hey Mercedes, разкажи един виц!“ GLC отговаря: „Германските инженери не са известни с хумора си.“ Тук Петер Колб също се усмихва.

Нов дигитален комбиниран уред, висококачествени материали във вътрешното пространство

ИЗВОД

Внимателно, но последователно в Mercedes са обновили GLC. Моделът трябва да е по-тих, по-бърз и по-икономичен. Но най-вече по-шлифован по отношение на детайлите. Промените по външността ще поддържат модела във форма за следващите години.

Регулиращото се окачване и спортното управление от GLC Coupé правят GLC значително по-динамичен

Двигател 4 цилиндъра, турбо, отпред надлъжно Работен обем 1991 см3 • Мощност 190 кВт (258 к.с.) при 5800 об/мин • Макс. въртящ момент 370 Нм при 1850 об/мин Задвижване двойно/9-степ. автоматик Д/Ш/В 4656/1890/1639 мм • Тегло (празен) 1730 кг • Багажник 550–1600 л • 0–100 км/ч няма данни Макс. скорост 240 км/ч • Разход няма данни • Цена около 100 000 лв.

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >