Междинни резултати от продължителните тестове на AUTO BILD
КОГАТО ЗА ПЪРВИ ПЪТ, далеч преди премиерата, седнах в Taycan, интериорът беше иновация. Не само за Porsche, но и изобщо. Междувременно се предлагат повече дисплеи за по-малко пари, по-добри навигационни системи, по-интелигенти системи за гласови команди. Дали обаче това е най-важното при едно Porsche? В ежедневието човек настройва рекуперацията в зависимост от това, какъв звук иска да чува с оглед на настроението си, наслаждава се извития дисплей, на висококачествените лостчета за превключване на предавките на волана и потегля. За това всъщност става дума в този автомобил. Как вози, как се държи, кк ускорява, колко ниско прелита до една Panamera. Този автомобил доставя удоволствие. Толкова е просто.
+ Времето за зареждане побеждава пробега, пърформънсът и всекидневната пригодност са налице без лишения.
– Прекалено много дисплеи, които могат много малко. Следващото поколение ще разбира повече.
PORSCHE TAYCAN 4S
СТАРТ 17-ти октомври 2020 г.
ЦЕНА С ЕКСТРИТЕ 171 182 евро
ДОСЕГА СМЕ ИЗМИНАЛИ 76 025 км
ТЕСТОВ РАЗХОД 24,1 кВтч./100 км
