Хибридният хиперавтомобил на Mercedes-АМG дебютира във Франкфурт


11
сеп.
2017

Във връзка със своето представяне на Международното автомобилно изложение във Франкфурт (IAA) от 14 до 24 септември 2017 г. Mercedes-Benz демонстрира още по-силно своята амбиция да допринесе за формиране на бъдещата мобилност.  С Project ONE на Mercedes-AMG марката спортни и високофункционални автомобили отбелязва кулминацията на своя 50-годишен юбилей. Този хиперавтомобил с хибридна система за задвижване от Формула 1 посочва пътя към „Future of Driving Performance“ на AMG. Нов интелигентен автомобил smart показва интелигентно решение за споделена градска мобилност. Перспективите за пълна електрификация на предлаганите модели се демонстрират от концептуален автомобил в компактния сегмент и GLC F‑CELL, предсериен модел с хибридно задвижване с горивна клетка. Гамата от модели се допълва от основно обновените S-класа купе и S‑класа кабриолет, предлагани както в стандартна, така и в AMG версия, чиято световна премиера също е на изложението във Франкфурт. За първи път ще бъде представена и новата X‑класа – пикапът на Mercedes-Benz. Ключов елемент на участието в това търговско изложение е конференцията “me Convention” – нов формат за съвместни прояви на Mercedes-Benz и South by Southwest® (SXSW®). Тя се провежда от 15 до 17 септември под мотото #createthenew. Събития на живо, напр. „Mercedes-Benz Media Night“, пресконференцията и експертни изказвания ще се излъчват пряко в новата медийна онлайн платформа “Mercedes me”.

Във Франкфурт Mercedes-Benz представя общо около 100 автомобила, включително няколко световни премиери на иновативни концептуални автомобили. Mercedes-AMG Project ONE е разработка на хиперавтомобил, който е на етап близо до серийно производство. Серийният вариант на този хиперавтомобил ще е първото превозно средство, в което е приложена истинска хибридна технология от Формула 1. С новия smart с електрическо задвижване производителят показва студиен автомобил на основаната неотдавна технологична марка EQ. Този напълно електрически концепт е първият модел, базиран на четирите стълба на корпоративната стратегия CASE: „Connected“, „Autonomous“, „Shared“ и „Electric“. Това означава максимална мобилна ефективност в градски условия и за градската среда, благодарение на системното развитие на концепцията за споделяне на автомобилите, превръщайки в реалност идеята за индивидуализиран и изключително гъвкав обществен градски транспорт.

Mercedes-Benz ще направи световна премиера и на още един модел – напълно електрическия концептуален автомобил EQ от компактния сегмент. В бъдеще Mercedes-Benz ще предлага компактни автомобили с електрическо задвижване с бранда „EQ“, за да направи достъпна електромобилността за важна целева група. На изложението ще бъде показан за първи път и плъг-ин хибриден модел с горивна клетка. Mercedes-Benz GLC F‑CELL се отличава с редица практични предимства, например дълъг пробег и кратко време на зареждане с водород в комбинация с нулеви локални емисии. Дебют във Франкфурт ще направят и основно обновените S-класа купе и S‑класа кабриолет в стандартни и в AMG версии.

Mercedes-ът сред пикапите прави своя публичен дебют на автомобилното изложение IAA. Mercedes-Benz X‑класа се отличава както с типичните за пикапите здравина, функционалност, износоустойчивост и офроуд възможности, така и с класическите предимства на един истински Mercedes – дизайн, комфорт, динамика и безопасност. Със своя отличителен за марката SUV дизайн, X‑класа намира своето естествено място в гамата модели на Mercedes-Benz.

Освен това, Mercedes-Benz стартира и нова дигитална платформа специално за медиите по време на автомобилното изложение IAA. “Mercedes me media” е новата онлайн услуга, която позволява за първи път събития на живо, напр. световни премиери и пресконференции, да бъдат достъпни онлайн в продължение на много дни навсякъде по света. Благодарение на медиен център с постоянно обновяваща се информация, на представителите на медиите се предоставя достъп до материали за пресата, фотографии и видеоматериали за изложението IAA.

В продължение на повече от два месеца над 400 служители работят по планирането и създаването на презентационните обекти на Mercedes-Benz с площ над 11 000 кв. м. Във фестивалната зала, например, са монтирани 970 т стомана, над 250 км кабели и около 6000 осветителни тела.

Само месец по-късно българските почитатели на марката ще могат да видят на живо новата S-класа на Автомобилен салон София, 14-22 октомври. За първото си участие в изложението новият генерален дистрибутор на Mercedes-Benz в България – Силвър Стар, ще се представи с модерен щанд, на който ще намерят място най-горещите модели на марката. По случай 50-годишния юбилей на супер спортната марка Mercedes-AMG, новият Mercedes-AMG GT C Roadster ще свали своя покрив, за да приветства посетителите на салона.

 

Още по темата

Card image cap

В нашия годишник:

Архив >

Бюлетин