2022
Междинни резултати от продължителните тестове на AUTO BILD
ВИНАГИ МЕ ОБЗЕМАТ противоречиви чувства, когато пътувам някъде с нашето CR-V от продължителните ни тестове. Пълният хибрид може да се движи шептящо тихо, ако галите педала на газта. Когато обаче го натиснете здраво, „японецът” започва да ръмжи силно. Кикдаун на междуградски път за изпреварване – хибридната система вдига оборотите до 6000 (няма индикация), и двигателят звучи така, сякаш буталата ще изхвръкнат. Горе долу е същото, ако искате да поддържате скоростта при изкачване на магистралата. Да, този SUV на Honda не е майстор на дългия път – там техниката му за пестене също така не функционира. Ако давате яко газ, ще регистрирате разход от порядъка на 15 л/ 100 км. Затова пък автомобилът е чудесен за града. Там той е тих, икономичен, удобен – както водаът, така и автомобилът са доволни.
+ комфортно окачване, прецизно управление, много място за краката отзад, икономичен в града.
– разходът на магистрала е висок,неприятно шумен при ускоряване.
HONDA CR-V e:HEV 4WD
СТАРТ 21-ви октомври 2021 г.
ЦЕНА С ЕКСТРИТЕ 47 850 евро
ДОСЕГА СМЕ ИЗМИНАЛИ 54174 км
ТЕСТОВ РАЗХОД НА ГОРИВО 7,0 л А 95 Н/100 км