2018
„Тестовете на живо“ на Volvo са легендарни. В новия филм Долф Лундгрен тренира строителните машини на шведския производител. Известната реклама на Volvo „The Epic Split“ с Жан-Клод ван Дам вече навърши пет години. Шведите обаче не спират да измислят нови и интересни неща.
В най-новия рекламен клип екшън-актьорът Долф Лундгрен играе ролята на кондиционен треньор и провежда фитнес-упражнения на строителните машини. Вдигане на тежки гуми, набиране – пълна програма от упражнения.
„Pump It Up“ – така се казва филмът, чиито автори са хората от Forsman & Bodenfors (филмови продуценти: The Producers). Музиката към рекламата е хитът от 80-те години „Pump up the Jam“ на белгийската група Technotronic (1989).
Във Volvo Construction Equipment за проекта отговаря Пер Акерлунд. Медийна агенция на проекта е Oath.
Ето видеото:
https://www.youtube.com/watch?time_continue=3&v=zGix74iuHQE