Фейслифт на VW Passat


6
февр.
2019

VW направи фейслифт на Passat. На външен вид обновлението на B8-Passat не се вижда от пръв поглед. AUTO BILD ще ви покаже всички новости при фейслифта на Passat!

„Нищо не се е променило“, си мисли наблюдаващият. И в действителност фейслифтът на Passat е доста сдържан. При по-внимателно вглеждане обаче впечатление правят променените фарове. В бъдеще Passat винаги ще бъде оборудван с LED-фарове – в топверсията с LED-матрични светлини с 44 LED-единици. Дизайнерите са променили и радиаторната решетка – макар и да се вижда не веднага, тя е с няколко сантиметра по-високо позиционирана.

Отзад Passat има нова графика на задните светлини. Тя свети сменящо се с регулярните задни светлини и привлича вниманието. Задните светлини с анимираната светлинна графика и мигачите с бягащи светлини (доплащащи се) наподобяват светлинния спектакъл на Audi. Също както и при Arteon името на Passat е разположено от фейслифта в средата – под логото на VW. Дизайнът на бронята също е нов.

AUTO BILD разгледа новия Passat отвътре. Това, което веднага прави впечатление на почитателите на Passat, е новото оформление на мултифункционалния волан. В това отношение можем да очакваме унифициран волан на VW, какъвто AUTO BILD очаква и в новия Golf 8.

Иначе структурата на кокпита е претърпяла малко промени: вместо аналоговия часовник сега над тъчскрийна има надпис Passat – за да не забравяте, в кой автомобил седите. А защо го няма часовникът? VW казват, че той вече не подхождал на Passat. Изчезнал е и блокът с бутони над 9,2-инчовия централен монитор.

Иначе вътрешното пространство на Passat е с типичното за VW качество. Управлението на климатичната система функционира конвенциално посредством бутони – интуитивно. Както и преди нямаме никакви забележки относно предлаганото място. И на предни, и на задните седалки ще седите безупречно.

Свързаността е най-важният елемент на фейслифта на Passat. Тук е направено най-много, но не личи отвън – новата техника е приютена и скрита в арматурното табло. Модернизираният Passat е първият модел на VW, който използва платформата MIB 3 (Модулна инфотейнмънт платформа).

В бъдеще в Passat на борда ще разполагате със SIM-карта, посредством която ще бъдат с данни от външен сървър ще бъдат осигурявани Over-the-air-ъпдейтите, ъпдейтите за картите на навигационната система и системата за гласови команди (активиране чрез „Hallo Volkswagen“).

С пазарния старт на Passat ще има и промени в обозначенията на линиите на оборудване. По принцип вариантите за избор ще останат три. Някогашният Trendline в бъдеще ще се казва просто „Passat“, Comfortline става „Business“, а Highline също както и при Arteon ще носи името „Elegance“.

За двете по-високи нива Business и Elegance ще се предлагат спортният пакет R-Line.

При двигателите има три бензинови със 150, 190 и 272 к.с., както и четири дизелови. Базовият мотор със самовъзпламеняване с със 120 к.с., над него е новоразработен 2-литров TDI (2.0 TDI evo) със 150 к.с., както и топвариантите със 190 к.с., респективно 240 к.с. Всички двигатели с вътрешно горене на фейслифта на Passat са оборудвани с филтър за твърди частици и отговарят на норма за вредни емисии Euro 6d-TEMP.

Още по темата

Card image cap
Още една изненада в Model S (ВИДЕО)

11
май
2016

Освен Марио Карт в кокпита Tesla Model S крие още една изненада. С малък трик електрическата лимузина може да мига в цветовете на дъгата

Card image cap
Новият XV е различен отвътре

28
мар.
2017

Второто поколение на Subaru XV използва собствена платформа, която го прави по-стабилен и носи повече удоволствие. Иначе боксерният двигател и двойното задвижване остават!

Card image cap
Лондонските таксита минават на електричество

11
окт.
2017

Електромобилите ще дойдат и в Германия и ще имат алуминиева каросерия

Card image cap

В последния брой:

Архив >