Фейслифт на BMW Серия 2 Active Tourer


25
май
2018

Първият ван на BMW получи малък фейслифт. Благодарение на новата трансмисия с два съединителя има обновление и при техниката

В НИКАКЪВ СЛУЧАЙ НЕ ИЗПОЛЗВАЙТЕ ДУМА С В. Хората от BMW никак не обичат да четат, че Серия 2 Active Tourer е ван. Ние обаче го написахме вече… Но всъщност защо не? Преминаването към другия бряг излезе успешно начинание за хората от Мюнхен – заедно с по-големия брат Grand Tourer моделът извоюва 70 процента нови клиенти, които преди не са карали кола от марката BMW. Сега BMW направи фейслифт на двата модела. И тъй като досега автомобилите имаха успех, фейслифтът е сдържан. По отношение на външния вид мюнхенци са направили обичайните козметични промени, но по-важни са обновленията при техниката: освен филтър за твърди частици за бензиновите двигатели (за 3-цилиндровия веднага, за 4-цилиндровите ще се появят малко по-късно), опционално се предлага и 7-степенна автоматична трансмисия с два съединителя, като за 220i (192 к.с.) тя е серийна. Познатата ни от Mini трансмисия поддържа ниско ниво на оборотите (отразява се добре на разхода на гориво) и превключва бързо и пъргаво в градски условия. Единствено по междуградски пътища се налага при бързо ускоряване да се замислите коя предавка е най-подходящата. Това например не се случваше на 8-степенната трансмисия, която продължава да се предлага за моторизациите с по-голям въртящ момент (218d, 220d и 225i). А иначе? Всичко е постарому. Конкретно означава: добър комфорт в комбинация със спортен дух. Няма по-бърз ван от Серия 2…

ИЗВОД

Редакторът Михаел Гебхард

Новата комбинация от автоматична трансмисия с два съединителя и 3-цилиндров мотор е перфектна за града. Автомобил за всички, които не харесват  SUV. Обзорът и видимостта са добри, ванът доставя голямо удоволствие. Цените остават високи.

BMW 218i Active Tourer

3-цил. турбомотор, отпр. напр. работен обем 1499 cм3 мощност 103 кВт. (140 к.с.) при 4500 об/мин макс. въртящ момент 220 Нм при  1480 об/мин предно задвижване/ 7-степ. авт. трансмисия с два съединителя Д/Ш/В 4354/1800/1555 мм собствено тегло/полезен товар 1460/525 кг обем на багажника 468-1510 л 0–100 км/ч за 9,3 сек макс. скорост 205 км/ч разход на гориво 5,8  л А 95 Н CO2 132 г/км цена от 63 000 лв.

 

Това ни харесва и това не

Размери, дизайн, окачване – този ван е истински модел на BMW. DSG-трансмисията превключва твърде бавно при спортен стил на шофиране.

 

Още по темата

Card image cap
100 000 километра с Mazda 3: наистина голяма работа

18
сеп.
2017

Моделите на Mazda се представят безупречно в продължителните тестове. Поради това компактната "тройка" е задължена да продължи тази традиция.

Card image cap
Toyota Hilux: интелигентното работно момче

12
февр.
2017

В последното си поколение японският пикап със славата на неразрушим залага на модерна техника – и може да товари до 1235 кг

Card image cap
Първи впечатления от новия Countryman: Mini за кални и лоши пътища

15
мар.
2017

Многообразният вариант на Mini вече се предлага и може много повече. Както върху асфалтови пътища, така и в истинския живот

Card image cap

В последния брой:

Архив >