След фейслифта, Audi Q5 си комуникира със светофарите – така автомобилът сам си осигурява „зелена вълна“. Поне на теория
Audi направиха фейслифт на Q5. На външен вид промяната е дефинирана най-вече в задницата. Сега задните светлини са с OLED техника – органични диоди, които сами излъчват светлина. Когато друг автомобил доближи модела от Инголщадт на два метра, задните светлини започват да светят сами. Освен това вече ще можете да избирате между три светлинни подписа отзад. Ако желаете това, ще трябва да си приготвите допълнително пари за тази екстра.
Отпред има LED-фарове, а срещу доплащане се предлагат матрични LED-светлини. Иначе промените в дизайна при фейслифта не са сериозни. Радиаторната решетка Singleframe е малко по-тясна и подчертава широчината на автомобила. Отстрани допълнителен елемент на праговете придава усещане за лекота – поне така казват дизайнерите. Има и някои нови цветове – например шикозно зелено.
Q5 може да комуникира със светофари и други автомобили. Така водачът получава препоръки за ограниченията на скоростта, за да може да се пусне по „зелената вълна“ в града. За целта системата на Audi използва системите за управление на светофарите в градовете. засега в Германия това е възможно само в Инголщадт и Дюселдорф. Иначе всичко около 10,1 -инчовия тъчскрийн е с най-модерна техника. Навигацията изпълнява по-добре гласовите команди и се ориентира отлично. Много полезно е това, че сега на монитора се изобразяват и затворените участъци от пътя.
При двигателите почти няма промени
По отношение на моторизациите няма сериозни новости. Plug-in-хибридните варианти ще продължат да се предлагат с две степени на мощността: 299 и 367 к.с. системна мощност. Номиналният електрически пробег е увеличен от 40 на 50 километра.
За пазарния старт на фейслифта на Audi Q5 в края на 2020 ще се предлага версия мек хибрид с 2.0 TDI с 204 к.с. По-късно ще се появят още два 2-литрови дизелови агрегата със 136 к.с. и 163 к.с. 3-литровият V6-TDI ще бъде кулминацията на двигателите със самовъзпламеняване. Вероятно мощността ще бъде същата както досега – 231 к.с. Естествено ще има и SQ5 TDI – с леко редуцирана мощност от 341 к.с. (преди 347 к.с.). Всички дизелови мотори са оборудвани с технологията SCR-Twindosing. При бензиновите ще се предлагат 2-литров TFSI с 204 к.с. или 265 к.с. 4-цилиндровите агрегати ще бъдат комбинирани със 7-степенна автоматична трансмисия с два съединителя, докато 6-цилиндровите мотори са с 8-степенна предавателна кутия Tiptronic.