AUTO BILD България / Фейслифт за Grand Santa Fe

Фейслифт за Grand Santa Fe

Hyundai преработи Grand Santa Fe. Сега моделът е удължен с 22 см, разполага с нови асистиращи системи и леко променен дизайн


12
юли
2016

Hyundai Grand Santa Fe е на пазара от 2013 г. и вече е време моделът да получи фейслифт. Дългият 4,91 м корейски SUV получава нова предница с хексагонална решетка, LED-фарове за мъгла и променена защита за пода. Новост са също 18- и 19-цоловите джанти, LED-стоповете, високите задни светлини за мъгла и защитата на дъното на колата отзад. Базирана на радар система за предупреждение при сблъсък (опция) предпазва от катастрофи и при нужда дори спира колата напълно автоматично. Освен това има и асистент за излизане от паркоместа назад, система от камери с 360-градусов обзор, асистент за дългите светлини, система за автоматично паркиране и навигационна система с услуги TomTom Live (в топнивото на оборудване).

Удълженото Santa Fe предлага място за седем пътници.

Удълженото Santa Fe предлага място за седем пътници.

С удължено с около 10 см междуосие (общо 2,80 м) Grand Santa Fe предлага място за до седем пътници, а багажникът побира 604 литра. Това са със 70 повече, отколкото при стандартната версия. Единствен мотор за „големия кораб“ остава 2,2-литровият дизелов със 197 к.с., автоматичната трансмисия и двойното задвижване са серийни. „Кореецът“ развива максимална скорост 200 км/ч. Като алтернатива на двете отделни „кресла“ за втория ред SUV-ът предлага регулируема по дължина задна седалка. Отзад „макси“ версията се различава от конвенционалната с по-дългите отвори на вратите, по-големия заден прозорец, модифицираната предна част, както и по ауспуховите накрайници. Дюзите на климатика за третия ред места са серийни, също както и ксеноновите фарове, коженият салон, 2-зоновият климатроник, отопляемият кожен волан, аудиосистемата с Bluetooth-връзка, сензорите за светлини и за дъжд, както и камерата за заден ход.

Още по темата

Card image cap
Porsche 911 GT3 RS Cup: поредният размазан суперавтомобил на Ринга (ВИДЕО)

11
ное.
2016

През есента асфалтът често е хлъзгав. На Нюрбургринг мократа настилка изигра лоша шега на пилот на Porsche от специалната версия Cup

Card image cap
Горко ви, ако го пришпорите

22
сеп.
2016

Тунерът AC Schnitzer извлича 430 к.с. от BMW M2 и като мощност го издига до нивото на M4. Първите впечатления на AUTO BILD

Card image cap

В последния брой:

Архив >