Фейслифт за бестселъра: колко нов е този Golf?

Нови двигатели и нова навигационна система с управление чрез жестове: изпробвахме Golf след ъпдейта му


13
мар.
2017

GOLF СИ ОСТАВА GOLF… Правилно, но не е задължително промените винаги да са минимални. Сега бестселърът получава ъпдейт, както го наричат от VW. Каква обаче е промяната при базовия модел с бензинов мотор с 85 к.с.? Серийно компактният модел е оборудван с радио! Както и с LED задни светлини. Има и 1-литров 3-цилиндров мотор с 85 к.с. вместо предишния 4-цилиндров, което звучи повече като икономия, отколкото като облагородяване. Така че колко нов всъщност е Golf в действителност? За да представят многото малки ъпдейти, във VW им се е наложило да натъпчат с още екстри нивото на оборудване Highline. Но въпреки новите LED фарове, които влизат повече в калниците, липсва разликата от пръв поглед с представения през 2012 г. предшественик.

В интериора има промени по централната конзола, където дисплеите са една идея по-големи. Стандартният е с 6,5 инча, а в горния край новият Discovery Pro (доплащащ се) е с цели 9,2 инча диагонал и фантастична резолюция. Вече няма въртящ се превключвател, а бутони с плюс и минус. Интегрираното управление чрез жестове се ограничава до движение с ръка, но по време на теста невинаги функционираше. Иначе вътре има достатъчно място, седалките са удобни, управлението на кокпита, воланът и окачването са хармонични както винаги.

Новата навигация с жестово управление Погледнете този интериор: изглежда просторен, нали? В Германия за голямата навигация Discovery Pro трябва да приготвите 4800 лева, а за дигиталния кокпит – 1300 лв. Жестовете с ръката невинаги водят до желаната команда, а вместо въртящ се регулатор за силата на звука има бутони за увеличаване и намаляване.

Продължете на следващата страница

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >