Фейслифтът на DS 7 – с по-малко хром и само един ДВГ

2706
2022

DS преработи своя бестселър сред SUV-овете. Освен по-характерна външност, повече лукс и новия топмодел с 360 к.с. за DS 7 ще се предлагат повече моторизации

По-ръбеста визия, по-малко хром

На външен вид фейслифтът се познава веднага. DS 7 е доста по-ръбеств сравнение с преди. Предницата е доминирана от голяма, шестоъгълна радиаторна решетка и дневни LED-светлини, които падат като водопд към новите LED-фарове.

Нова система за гласови команди DS IRIS

Кокпитът на DS 7 също е освежен. От техническа страна има нов 12-инчов монитор за инфотейнмънт системата, оборудвана с 360-градусова камера, система за гласови команди DS IRIS и безкабелно свързване на смартфон. Зад волана също има 12-инчов монитор за уредите.

Някои странности също са останали – стъклоповдигачите са позиционирани на централната конзола.

Повече оборудване в новото DS 7

С фейслифта има облагородяване на оборудването на DS 7. Базовото оборудване си остава с името „Bastille“, но ще включва екстрите на по-горното ниво „Bastille+“. Освен това ще има „Performance Line (+)“ и „Rivoli“, както и новото“Opera“, където има много кожа.

Материалите и качеството на изработка остават на високо ниво – мека кожа, декоративни шевове с цвят перла и повърхности с ромбоидни мотиви. Ъпдейтът включва нови цветове. Предлаганото място отзад е непроменено добро, а багажникът побира от 555 до 1750 литра.

Само един двигател с вътрешно горене в гамата на DS-7

При задвижването DS ще предлага само един двигател с вътрешно горене – дизеловият със 130 к.с.. Бензиновите агрегати са зачеркнати за Европа. За сметка на това пък има три Plug-in-хибрида, два от тях познати със системна мощност от 225 и 300 к.с. Последният е с двойно задвижване – заради електромотор на задната си ос. Всички Plug-in-хибриди ще получат батерия с по-голям капацитет – 14,2 кВтч. и ще могат да изминават на ток между 58 и 66 километра.

Нов топмодел DS 7 E-Tense 4×4 360

Нов топмодел ще бъде DS 7 E-Tense 4×4 360 с двойно задвижване и  360 к.с. системна мощност. Задвижването ни е познато от Peugeot 508 PSE или DS 9. Базовите данни: 4-цилиндров бензинов двигател с 200 к.с. (147 кВт.), подпомаган от два електромотора със 110 к.с. (81 кВт.) и 112 к.с. (83 кВт.).

Софтуерът е настроен спрямо новата системна мощност. Благородният „французин“ ускорява за 5,6 секунди до темпо 100 км/ч, което не отстъпва на Audi SQ5. За да отговори на повишената спортна амбиция, новият модел е оборудван с по-голяма спирачна система, 21-цолови джанти, по-широка следа и смъкване на окачването с 15 милиметра.

Фейслифтът на DS 7 ще се появи на пазара в края на есента на 2022 г., а от август може да се поръчва. Цената на най-изгодния Plug-in-хибрид в Германия ще стартира от около 96 000 лв.

ИЗВОД

Мориц Дока

Получилият фейслифт DS 7 вече не е толкова бароков, но затова пък предлага по-благородно оборудване. Това определено ще се хареса на клиентите на DS. Любопитни сме да тестваме новия спортен E-Tense 360.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин

История на автомобила в Царство България 1896 – 1946

Това е първата книга в нашата и световната историко-техническа литература, която представя подробен анализ на автомобилната еволюция в България през първата половина на ХХ век, базиран на автентични снимки и документи.

70лв