2023
С модерния T-Cross VW създаде конкуренция в собствения концерн. Струва ли си SUV-ът като употребяван?
През 2019 г. T-Cross окомплектова SUV-портфолиото на VW надолу – с дългия 4,11 метра мини-SUV на MQB-A0-базата хората от Волфсбург уцелиха десетката. Постепенно и на пазара за употребявани модели се предлагат все повече екземпляри. Съществуват редица причини да насочите вниманието си към произвеждания в испанския град Памплона T-Cross: макар и да изглежда доста ръбест на външен вид, моделът има подчертано младежки външен вид – особено в този тюркоазен цвят. Въпреки, че по отношение на размерите си не надвишава Polo, на борда му е просторно.
Много практична е регулиращата се с 14 см по дължина задна седалка, както и с гъвкавия под на багажника. Нашият 35-месечен фотомодел е с цена 41.500 лв. и се предлага от автокъща VW Autohaus Hesse в Сотрум, Долна Саксония . Не е евтин, но все пак цената е прилична.
Употребяван VW T-Cross: след пробег от 50.000 километра все още е свеж
След 44.793 километра автомобилът е в много добро техническо състояние. Няма скърцане и тропане, единствено лека деформация на задната броня и няколкото драскотини в кокпита. Иначе в интериора има обикновени пластмаси и голи детайли в багажника. Все пак консервирането срещу ръжда е безупречно.
Като нов с ниво на оборудване Life и няколко екстри моделът е струвал 54.000 лв. Освен 17-цолови алуминиеви джанти оборудването включва автоматична климатична инсталация, адаптивен темпомат, асистент за паркиране със сензор за сляпата зона и система Lane Assist.
1,0-литровият TSI двигател със 115 к.с. е подходящ за всякакви ситуации от всекидневието
Инфотейнмънт системата Touch също присъства на борда – както и подготовката за теглич. Моделът от Волфсбург може да тегли до 1100 килограма. За последното просто му липсват резерви по отношение на мощността. 1,0-литровият TSI двигател с 3 цилиндъра, филтър за твърди частици и 115 к.с. е подходящ за всякакви ситуации от всекидневието и има среден разход от 6 л/100 км. Прикрит GTI е T-Cross с 1,5-литровия TSI мотор и 150 к.с.
Как стои въпросът с качествата на автомобила при шофиране? Принципно добри. T-Cross е съвсем приличен модел с предно задвижване и леко недозавива. Окачването му не е адаптивно. Клиренсът е 19 сантиметра, но заради липсата на двойно задвижване 4Motion не е препоръчително да излизате надалеч извън асфалтираните пътища. Името Cross е по-скоро лайфстайл-илюзия.
ИЗВОД НА AUTO BILD
Сред малките SUV-ове T-Cross е сред най-големите. Качествата на всестранен талант и ниските разходи за поддръжка са убедителни. Покупната цена е висок, а качеството – на средно ниво.