Употребяван автомобил: тест на Subaru Levorg

1702
2023

Като динамично 4х4 комби Subaru Levorg е по-скоро екзотичен модел. Как остарява? AUTO BILD направи тест на употребяван автомобил.

Да си различен от другите не ти гарантира непременно пазарен успех, но определено ти печели верни почитатели. Такъв е случая със Subaru. Така през есента на 2015 г. противно на SUV-тенденция, японският автомобилен производител пусна още един комби модел в Европа. Levorg наследи семплия Legacy.

С дължина от 4,69 метра автомобилът е в среден клас, но в ценово отношение се ориентира повече към компактния клас. Клиентите му се радват не само на щедро място, но и на сравнително богато оборудване.

Subaru Levorg като употребяван: близо 30.000 лв. за седемгодишен автомобил

Струващият като нов през 2015 г. 70.000 лв. сега се предлага за 30.000 лв. Оборудването включва мултифункционален волан с кожена тапицерия, удобни спортни седалки, сини контрастни шевове и масивни алуминиеви педали.  

Типична за марката ексклузивност Levorg предлага по отношение на задвижването: двойното задвижване е ценено – също както и приятно звучащият боксерен двигател. Новоразработеният 1,6-литров 4-цилиндров турбодвигател със 170 к.с. не тговаря на агресивната външност – динамичните му характеристики са леко слаби. Затова пък е сравнително лаком – особено при високи скорости. Още по-муден е появилият се през 2019 г. 2-литров атмосферен агрегат със 150 к.с.

За съжаление предвиденият за Япония вариант с 300 к.с. не стига до Европа. Затова и комбинацията от сърдита предница с хексагонална радиаторна решетка, двоен ауспух и характерно издадени калници може да не ви изглежда толкова достоверен с оглед на по-скоро мудното задвижване.

Въпреки пробега от 144.289 километра Levorg е във форма

Нашият седемгодишен тестови автомобил от автокъща Клайн в Мариентал (Долна Саксония) е поддържан безупречно. Сервизната история показва, че са сменени предните спирачки и акумулаторът. В това, че Subaru няма необходими неща за ремонтиране, се уверихме по време на теста на „японеца” със 17-цолови зимни гуми.

С изключение на малък луфт от предното окачва, Levorg се държи безупречно и въпреки пробега от 144.289 километра изглежда във форма. Няма проблеми по дъното на автомобила – не открихме течове или ръжда. Все пак Levorg не е любимец на ловците заради скромния си клиренс от 13 сантиметра.  

ИЗВОД НА AUTO BILD

Той се среща рядко, но е наистина добър. С изключение на мудния двигател и леко семплия интериор, Levorg няма други слабости. Стабилните цени на употребяваните екземпляри са справедливи.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин