Като нови повечето Coupé-та са скъпо удоволствие. AUTO BILD ще ви представи десет пригодени за всекидневието автомобила с две врати, които са напълно достъпни като употребявани!
Класическите Coupe-та често са считани за скъпи играчки без полезна стойност. Нищо чудно, че по тази причина изживяват трудни времена: производителите ги спират заради лоши продажби или ги заменят с Coupe-та с четири врати. При това голям брой Coupe-та са напълно пригодени за всекидневието. Необвързаните или двойките без деца са напълно щастливи с тях.
Елегантно Coupé вместо як спортен автомобил
Разбира се при Coupé-тата е трудно да стигнете до втория ред седалки – също така предлаганото там място не е особено щедро. Най-вече пространството за главите е недостатъчно заради скосената линия на покрива. Децата и не особено високите възрастни все пак ще издържат отзад за не дълги разстояния. Така или иначе човек пътува до работа най-често сам. Окачването е с комфортна настройка и не пречи на водача в ежедневието.
Chevrolet Camaro: предлаганото от 2015 г. шесто поколение на американския Muscle Car е типичен представител на спортната философия на моделите отвъд океана: той предлага много мощност за сравнително малко пари. На външен вид американското Coupé също е впечатляващо. Преди всичко агресивната предница се грижи за създаване на респект на магистралата. „Американските автомобили са бързи само на прави участъци“: ако сте привърженик на този предразсъдък, то ще трябва да си промените мнението след като карате Camaro. Времето на назавиващите добре пощенски файтони с цял мост в Детройт отдавна е минало. Благодарение на модерното си окачване Camaro не отстъпва на по-скъпите си европейски конкуренти. Под капака на базовия модел работи 2-литров 4-цилиндров мотор с 275 к.с. Ако желаете по-голяма мощност, можете да се насочите към екземпляр с 335 к.с. от 3,6-литров V6 двигател. А подобаващо моторизирани ще се чувствате с типичния американски V8 мотор. От работен обем 6,2 литра са изтръгнати 453 к.с. и 617 нютонметра максимален въртящ момент. Така американското Coupé спринтира за около 4,5 секунди до темпо 100 км/ч, а максималната му скорост е 290 км/ч. Още по-брутален, но не чак толкова пригоден за всекидневието и значително по-скъп е разполагащият с 659 к.с. Camaro ZL1. Употребяваните модели с 4-цилиндров двигател стартират от около 50 000 лв. Ако държите на типичния V8 мотор, трябва да инвестирате поне още 10 000 лв.